Ravno, ko smo se začeli privajati na večje in pokončne bavarske ledvičke, so pri BMW-ju postregli z novo serijo 2 Coupe, ki za razliko od svojih družinskih članov sledi bolj klasičnim smernicam oblikovanja. Če smo do zdaj bili pri večini proizvajalcih vajeni vse bolj ostrih linij, nas nova serija 2 Coupe preseneti z nekoliko bolj konvencionalnim izgledom, večja zadržanost pa je najbolj opazna na zadnjem delu avtomobila.

Novinec je od predhodnika za dober decimeter daljši, za 6,4 centimetra širši in za slabe tri centimetre nižji. Sprednji del je še vedno precej razgiban – dramatične diagonalne linije na odbijaču tvorijo oblike trapezov in trikotnikov, serijski LED žarometi pa delujejo bolj agresivno. Ledvičke so napram ostalim novim modelom ožje in horizontalne, glede na potrebe zraka v motorju pa se električno odpirajo in zapirajo.
Športno naravnanost modela nakazujejo tudi mišičasti boki, ki vodijo do nekoliko manj “razrezane” zadnjice nove dvojke, kjer lahko vidimo širše in bolj ovalne luči, ki so pozicionirane na skrajnem zunanjem delu. Praznino zapolnjuje izrazit spodnji del odbijača – pri športni izvedenki M240i xDrive je to difuzor, pri ostalih pa nanj le spominja.

Kabina je vozniško naravnana, česar smo pri novih BMW-jevih modelih že vajeni. Za volanom je serijska 5,1-palčna digitalna instrumentna plošča, na sredini armaturne plošče pa stoji 8,8-palčni info-zabavni zaslon. Kupcu bo na voljo tudi paket »BMW Live Cockpit Professional«. Slednji bo vključeval večja zaslona, in sicer 12,3-palčnega voznikovega in 10,25 info-zabavnega. Prvič v seriji 2 je zdaj na voljo tudi projekcijski zaslon, ki bo vozniku med vožnjo nudil dodatne informacije.
Za povezljivost in delovanje sistema bo skrbel operacijski sistem iDrive sedme generacije – ta je eno generacijo starejši od najnovejšega, ki ga za zdaj lahko najdemo le v novih električnih BMW i4 in BMW iX.

Za začetek so na voljo trije pogonski sklopi: dizelski štirivaljnik 220d z močjo 140 kW (190 KM), ki se ponaša tudi z blago-hibridno tehnologijo, bencinski štirivaljnik 220i z močjo 135 kW (184 KM), vrh ponudbe pa bo predstavljal M240i xDrive. Slednji iz vrstnega šestvaljnika lahko iztisne 275 kW (374 KM), kar zadostuje za pospešek iz mirovanja do stotice v 4,3 sekunde. Serijsko je gnan je na vsa štiri kolesa, a bi s poudarkom na zadnji kolesni par še vedno moral nuditi obilo zabave.
Vsi trije pogonski sklopi so opremljeni z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, če se bo pa v prihajajočih modelih pojavil tudi ročni pa še ni znano. Pričakujemo še namreč izvedenko 230i in tisto, za katero smo vsi najbolj neučakani – M2.
Novinec ni med najlažjimi – najbolj športna različica M240i xDrive namreč tehta kar 1765 kilogramov. Kljub temu pa bi naj avto vozniku s svojim nizkim težiščem in idealno razporeditvijo teže (50:50) dajal občutek lahkotnosti.
Novo dvojko lahko v Sloveniji pričakujemo pozno jeseni, cenik pa še zaenkrat ni znan.