BMW je hkrati predstavil kar dva nova električna avtomobila: BMW i4 in BMW iX, o katerem smo že pisali. To je jasen znak, da bavarska znamka vlaga veliko truda v zadan cilj polovičnega tržnega deleža električnih vozil do leta 2030. Če si iX jemlje zgled po svojih dizajnersko ekstravagantnih bratih, lahko za i4 rečemo, da od vseh modelov z oznako »i« izstopa še najmanj in se poslužuje bolj tradicionalnega oblikovanja.

Ob premieri je BMW predstavil dve različici. Šibkejša je i4 eDrive40 in ima baterijo kapacitete 81 kWh, ki zadostuje za 590 kilometrov vožnje ter premore moč 250 kW (340 KM). Žene ga zgolj en elektromotor, ki poganja zadnji kolesni par.

Druga različica je razburljivejši i4 M50 in je prvi model, na katerem znački »i« dela družbo še značka »M«. Slednjega bosta gnala dva elektromotorja, ki omogočata pogon na vsa štiri kolesa, njuna skupna moč pa znaša okroglih 400 kW (544 KM). Z navorom 795 Nm se iz mesta do 100 km/h lahko požene v 3,9 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 225 km/h. Baterija ostaja enaka kot pri i4 eDrive40, doseg pa se zaradi zmogljivosti zmanjša za 80 kilometrov (510 km). Športnik z električnimi mišicami je opremljen tudi s prilagodljivim M vzmetenjem, M zavornim sistemom in opcijskimi M 20-palčnimi platišči.

Največja moč polnjenja baterij bo 200 kW, kar pomeni, da se avtomobil v desetih minutah napolni dovolj za nadaljnih 164 kilometrov.

Čeprav je zunanji izgled nekoliko manj nenavaden, kot smo pri električnih BMW-jih tega že vajeni, še vedno lahko vlečemo vzporednice z njegovimi brati. Poosebljajo ga velike in skoraj popolnoma zaprte ledvičke za katerimi najdemo integrirano kamero in radar. Spredaj in zadaj ga krasita še športna odbijača, na pokrovu motorja in boku pa lahko vidimo nekaj ostrih linij, ki nakazujejo na njegovo športnost.

V notranjosti najdemo enaka 12,3- in 14,9-palčna zaslona kot pri iX. Ta sta med seboj povezana in ukrivljena ter vključujeta osmo generacijo operacijskega sistema iDrive. Na svoj električni pogon v kabini opozarjajo modri detajli na sredinski konzoli in na volanu, večina uporabljenih materialov pa je naravnih ali recikliranih.

S približno štiridesetimi asistenčnimi sistemi je prav tako kot njegov višji brat tudi i4 pripravljen na avtonomno vožnjo tretje stopnje. Oba imata vgrajeno tudi toplotno črpalko, ki pripomore k varčevanju z energijo predvsem v hladnih mesecih.

2 KOMENTARJI

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj