Ford je predstavil električni dirkalnik Mustang Mach-E 1400, ki bo namenjen dirkam v pospeševanju in driftu. Poganja ga kar sedem elektromotorjev, ki skupaj razvijejo 1419 “konjskih moči”.

Mustang Mach-E 1400 je rezultat 10.000 ur skupnega dela Ford Performance in podjetja RTR, ki so skušali predvsem prikazati, kaj električna vozila dejansko zmorejo. Testni vozniki pravijo, da je vozna izkušnja še najbolj podobna “vlakcu smrti”.

Mustang Mach-E 1400 ima sedem motorjev. Trije so povezani s sprednjim diferencialom, štirje pa v slogu palačinke z zadnjim diferencialom. Z diferencialoma jih povezujeta posamezni pogonski gredi. Prenos moči je lahko enakomerno porazdeljen med sprednjo in zadnjo osjo ali pa je vsa moč dodeljena eni ali drugi osi. Pri hitrosti 257 km/h znaša ciljni potisk ob podlago več kot 1000 kg.

Vgrajena baterija s kapaciteto 56,8 kWh je izdelana iz nikelj-manganovo-kobaltnih celic. Baterijski sistem je zasnovan tako, da med polnjenjem omogoča hlajenje z dielektrično hladilno tekočino, kar skrajša čas med postopkom.

Mustang Mach-E 1400, ki se bo kmalu predstavil tudi na dirki prvenstva NASCAR, je namenjen tudi preizkusu novih materialov. Pokrov motornega prostora je iz organskih kompozitnih vlaken, še lažje alternative ogljikovim vlaknom, iz katerih je sicer izdelano vozilo.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here