Toyota na evropskih trgih predstavlja svojo novo celostno grafično podobo, ki vključuje nekoliko osvežen logotip znamke in novo tipografijo. Tudi na ta način želi izraziti svojo preobrazbo iz klasičnega avtomobilskega proizvajalca v dobavitelja celostnih mobilnostnih rešitev.

Nova vizualna identiteta znamke temelji na enostavnosti. Pri snovanju so izpostavljena štiri glavna načela: napredno mišljenje, bolj premijski vtis, enotnost vseh platform in pripravljenost za mobilne naprave.

Novi logotip znamke Toyota predstavlja enostavna dvodimenzionalna zasnova, poleg tega pa novem ni več vtisa vodnega žiga. Novi zaščitni znak bo uporabljen pri vseh komunikacijskih orodjih, na avtomobilih pa bo še naprej nameščen obstoječi logotip.  Trenutna grafična oprema prodajno-servisnih salonov do nadaljnjega ostaja v veljavi v obstoječi obliki. Sprememba se obeta šele v sklopu nove strategije prodajne mreže Toyota, ki je načrtovana za leto 2025. 

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj