Po korenito spremenjeni limuzinski različici modela 508, je slovenski uvoznik vozil Peugeot predstavil še karavansko različico. Od leta 2011 je na slovenske ceste zapeljalo 1200 modelov 508, z novim modelom pa že opažajo drastično rast priljubljenosti modela.
Mere:
- karavanska različica je od limuzinske daljša za 28 mm in višja za 17 mm
- zaradi ohranjene medosne razdalje in širine vozila, je občutek pri vožnji enak limuzinski
Zunanjost:
- različici se na sprednjem koncu vizualno ne razlikujeta
- silhueta vozila razkrije obliko shooting break, kar pomeni nekakšno vmesno pot med karavanom in kupejem
- vrata brez okvirja stekel poudarijo dinamičnost videza
- zadnje luči so ponovno v obliki “levjih krempljev”
- karoserija je na voljo v 10 različnih barvah
Notranjost:
- tako kot limuzina je tudi karavanska različica opremljena z najnovejšo verzijo voznikovega mesta imenovano i-Cockpit
- v drugi vrsti karavana je 4 cm več prostora nad glavami potnikov
- v nekaterih nivojih opreme imajo armaturna plošča, sredinska konzola in plošče na vratih okrasne obloge v podobi ogljikovih vlaken ali naravnega sivega lesa
Prtljažnik:
- prtljažni prostor se je v primerjavi s predhodnikom povečal na 530 litrov uporabne prostornine (1780 ob podrti zadnji klopi)
- za lažje nalaganje je prag prtljažnika 2,4 cm širši in postavljen 6 cm nižje kot pri limuzini
- okvir vrat je poudarjen z okrasno oblogo iz nerjavečega jekla
- model GT ima na podu nameščena vodila iz aluminija in mrežo za zadrževanje tovora
Pogonska paleta:
Na voljo sta 2 turbobencinska motorja. Gre za 1,6-litrska agregata s 180 ali 225 konjskmi močmi. Na voljo sta le z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Na voljo so tudi trije dizelski motorji:
- 1,5-litrski dizelski motor, ki proizvede 130 konjskih moči, je edini, pri katerem lahko namesto 8-stopenjskega samodejnega menjalnika izberete 6-stopenjski ročni menjalnik
- dve različici 2,0-litrskega dizelskega motorja, ki razvijeta 160 in 180 konjskih moči – z njima je na voljo le 8-stopenjski samodejni menjalnik
Varnost in asistenčni sistemi:
- novost v tem segmentu je sistem Night Vision, ki v povezavi z infradrečo kamero zaznava živa bitja v temi
- prilagodljiv tempomat s funkcijo Stop&Go
- pomočnik pri zadrževanju vozila na voznem pasu
- full-LED žarometi
- samodejno zaviranje v sili, ki znava pešce in kolesarje
- zaznavanje prometnih znakov in samodejno prilagajanje hitrosti glede na omejitev
Cena:
Cena karavana je pri opremah Active, Alure in GT-line višja od limuzine za 1200 €, pri opremi GT pa 1500 €.
Prodajni cilj v Sloveniji:
Cilj za leto 2019 je 200 prodanih modelov 508, od tega 120 v karavanski različici.
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
Glede na dosedanje izkušnje pri slovenskem uvozniku menijo, da bo najbolje prodajana različica karavan z 2,0-litrskim dizelskim motorjem, samodejnim menjalnikom, 180 konjskimi močmi in GT-Line opremo. Cena takšnega vozila se začne pri 34.800 €.
Tukaj lahko prebete več o modelu 508.
Fokus 1:
Vozilo so usmerili v bolj premijski razred, mesto družinsko naravnanega predhodnika pa prepustili mestnim terencem.
Fokus 2:
Z vsako potezo na karoseriji in v notranjosti so želeli poudariti dinamičnost in ekskluzivnost modela ter s tem privabiti drugačne kupce kot v prieteklosti. Pravijo, da je povprečen kupec modela 508 moški, ki zasluži nadpovprečno količino denarja in ima med 40 in 60 let.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉
[…] Peugeot je tokrat javnosti predstavil novo generacijo modela 308 SW, ki je manjši brat modela 508 SW in bolj družinsko naravnana oblika klasičnega […]