Po korenito spremenjeni limuzinski različici modela 508, je slovenski uvoznik vozil Peugeot predstavil še karavansko različico. Od leta 2011 je na slovenske ceste zapeljalo 1200 modelov 508, z novim modelom pa že opažajo drastično rast priljubljenosti modela.

Mere:

  • karavanska različica je od limuzinske daljša za 28 mm in višja za 17 mm
  • zaradi ohranjene medosne razdalje in širine vozila, je občutek pri vožnji enak limuzinski

Zunanjost:

  • različici se na sprednjem koncu vizualno ne razlikujeta
  • silhueta vozila razkrije obliko shooting break, kar pomeni nekakšno vmesno pot med karavanom in kupejem
  • vrata brez okvirja stekel poudarijo dinamičnost videza
  • zadnje luči so ponovno v obliki “levjih krempljev”
  • karoserija je na voljo v 10 različnih barvah

Notranjost:

  • tako kot limuzina je tudi karavanska različica opremljena z najnovejšo verzijo voznikovega mesta imenovano i-Cockpit
  • v drugi vrsti karavana je 4 cm več prostora nad glavami potnikov
  • v nekaterih nivojih opreme imajo armaturna plošča, sredinska konzola in plošče na vratih okrasne obloge v podobi ogljikovih vlaken ali naravnega sivega lesa

Prtljažnik:

  • prtljažni prostor se je v primerjavi s predhodnikom povečal na 530 litrov uporabne prostornine (1780 ob podrti zadnji klopi)
  • za lažje nalaganje je prag prtljažnika 2,4 cm širši in postavljen 6 cm nižje kot pri limuzini
  • okvir vrat je poudarjen z okrasno oblogo iz nerjavečega jekla
  • model GT ima na podu nameščena vodila iz aluminija in mrežo za zadrževanje tovora

Pogonska paleta: 

Na voljo sta 2 turbobencinska motorja. Gre za 1,6-litrska agregata s 180 ali 225 konjskmi močmi. Na voljo sta le z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Na voljo so tudi trije dizelski motorji:

  • 1,5-litrski dizelski motor, ki proizvede 130 konjskih moči, je edini, pri katerem lahko namesto 8-stopenjskega samodejnega menjalnika izberete 6-stopenjski ročni menjalnik
  • dve različici 2,0-litrskega dizelskega motorja, ki razvijeta 160 in 180 konjskih moči – z njima je na voljo le 8-stopenjski samodejni menjalnik

Varnost in asistenčni sistemi:

  • novost v tem segmentu je sistem Night Vision, ki v povezavi z infradrečo kamero zaznava živa bitja v temi
  • prilagodljiv tempomat s funkcijo Stop&Go
  • pomočnik pri zadrževanju vozila na voznem pasu
  • full-LED žarometi
  • samodejno zaviranje v sili, ki znava pešce in kolesarje
  • zaznavanje prometnih znakov in samodejno prilagajanje hitrosti glede na omejitev

Cena:

Cena karavana je pri opremah Active, Alure in GT-line višja od limuzine za 1200 €, pri opremi GT pa 1500 €.

Prodajni cilj v Sloveniji:

Cilj za leto 2019 je 200 prodanih modelov 508, od tega 120 v karavanski različici.

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

Glede na dosedanje izkušnje pri slovenskem uvozniku menijo, da bo najbolje prodajana različica karavan z 2,0-litrskim dizelskim motorjem, samodejnim menjalnikom, 180 konjskimi močmi in GT-Line opremo. Cena takšnega vozila se začne pri 34.800 €.

Tukaj lahko prebete več o modelu 508.

Fokus 1:

Vozilo so usmerili v bolj premijski razred, mesto družinsko naravnanega predhodnika pa prepustili mestnim terencem.

Fokus 2:

Z vsako potezo na karoseriji in v notranjosti so želeli poudariti dinamičnost in ekskluzivnost modela ter s tem privabiti drugačne kupce kot v prieteklosti. Pravijo, da je povprečen kupec modela 508 moški, ki zasluži nadpovprečno količino denarja in ima med 40 in 60 let.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

1 komentar

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj