Francoski križanec je od leta 2018 prepričal 260.000 kupcev. Po besedah proizvajalca bo C5 Aircross po osvežitvi ostal konkurenčen, njegove prvine pa bodo še vedno prostor, prilagodljivost in udobje. Novinec predstavlja nov oblikovalski jezik, pri katerem se krivulje umikajo ostrejšim linijam.
Sprednji del krasijo manjša maska, nov odbijač in posodobljen logotip znamke, ki se za razliko od ostalih Citroënovih modelov odmika od dnevnih luči. Slednje so v luči novega oblikovalskega jezika v obliki črke V, čez celo širino maske pa se razprostira nov LED svetlobni trak. Na zadnjem delu so spremembe manj opazne, v oči pa nam padejo prenovljene luči.
Notranjost je osvežena in zasnovana po vzoru modelov C4 in C5 X. Na armaturni plošči najdemo nov 10-palčni zaslon na dotik, ki med drugim omogoča boljši dostop do nadzora klimatske naprave, voznikove oči pa se bodo spogledovale s 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo. Nove so tudi reže prezračevalnega sistema, ki so po prenovi ožje in nameščene pod osrednji zaslon. Sredinska konzola je elegantnejša in je vključno z gumbom za izbiranje prestav oblikovana v minimalističnem duhu. Da bo C5 Aircross še udobnejši poskrbijo sedeži Advanced Comfort, ki smo jih že spoznali v modelih C4 in C5 X in so lahko tudi masažni ter ogrevani.
Novinec se lahko pohvali z rekordno prostornino prtljažnega prostora znotraj segmenta. Ta pri klasično gnanih modelih znaša 580 l (720 l), pri priključno-hibridnem modelu pa 460 l (600 l).
Da bo nova generacija francoskega križanca še varnejša, bo skrbelo 19 asistenčnih sistemov, ki v kombinaciji s pametnim tempomatom in sistemom za ohranjanje voznega pasu omogočajo 2. stopnjo avtonomnosti.
V paleti pogonskih sklopov najdemo tako bencinske in dizelske motorje kot tudi možnost priključnega hibrida, za katerega se je že pred prenovo v Evropi odločilo 30 odstotkov kupcev. Ta omogoča približno 50 kilometrov zgolj električnega dosega.
Prenovljenega Citroëna C5 Aircross lahko v prodajnih salonih pričakujemo spomladi.