Bentley je sago legendarnega 6-litrskega W12 pričel leta 2002, aktualna generacija tega motorja pa je bila predstavljena leta 2015 v prestižnem SUV-ju Bantayga. S prenovo je bil med drugim deležen ojačitve ohišja motorja, izboljšanja hladilnega sistema in možnosti “izklopa” polovice valjev.
Spomladi 2024 se Bentleyev W12 po več kot 100.000 izdelanih enotah poslavlja. Različico W12 motorja z močjo 491 kW (659 KM) lahko zaenkrat še vedno najdemo v modelih Continental GT, Bentayga, Flying Spur ter Continental GT Mulliner in Flying Spur Mulliner. Za zaključek pa bo ikonični motor prejela še omejena serija modela Batur – tu bo razvil 559 kW (750 KM) in 1.000 Nm navora.
Adrian Hallmark, izvršni direktor znamke komentira: »Titan s 750 KM, ki ga je Mulliner ustvaril za Batur, označuje konec razvojne poti, na katero bi morali biti naši inženirski in proizvodni kolegi izredno ponosni. Ko bo proizvodnja aprila naslednje leto zaključena, nameravamo vse zaposlene, ki so delali na motorju, premestiti na druga področja.«
Kot ostale znamke tudi Bentley stremi k trenutnim avtomobilskim trendom, ki narekujejo manjše prostornine motorjev in elektrifikacijo. Spomnimo, britanski proizvajalec strategijo, s katero želi do leta 2030 doseči popolno ogljično nevtralnost, imenuje Beyond100. Predstavniki poudarjajo, da je njihov cilj postati vodilni akter na področju trajnostne luksuzne mobilnosti. V ta namen bodo v naslednjem desetletju vložili okrog tri milijarde evrov, vsi njihovi modeli pa bodo od leta 2030 predvidoma gnani izključno na elektriko.