Sejem CES v Las Vegasu je eden največjih strokovnih sejmov zabavne elektronike na svetu in velja za pokazatelja pomembnih tem prihodnosti.
“Vstopite, se udobno namestite in ubežite stresu velemesta,” pravi Audi.
Samovozeči Audi AI:ME želi postati čisto osebni “tretji življenjski prostor” – poleg stanovanja in delovnega mesta – ki bo poznal želje in potrebe svojih uporabnikov. Z upravljanjem s pogledom lahko potnik intuitivno komunicira s konceptnim vozilom, ki mu na primer lahko naroči njegov najljubši obrok ali pa ponudi sproščujoče virtualno doživetje s pomočjo očal za navidezno resničnost.
Audi Intelligence Experience: empatični avtomobil
Avto, ki razmišlja in je celo empatičen? Audi Intelligence Experience prikazuje, kako je to mogoče: avtomobil pozna svojega uporabnika in njegove navade ter s pametnimi funkcijami in uporabo umetne inteligence povečuje varnost, dobro počutje in udobje potnikov.
Že danes je navigacija s funkcijo samostojnega učenja integrirana v sisteme MMI aktualne generacije. Shranjuje priljubljene cilje potovanj, jih poveže z datumom, uro in podatki o trenutni prometni situaciji ter na podlagi tega opredeli predloge poti. V prihodnje bo avtomobil poleg tega natančno analiziral, katere funkcije in nastavitve prednostno uporablja njegov uporabnik – od položaja sedeža prek medijev, vodenja do cilja in temperature do odišavljenosti notranjosti.
Po krajšem času empatični Audi pozna uporabnikove preference in jih samostojno izvaja. Po želji celo upošteva uporabnikovo počutje, ki ga prepozna na podlagi načina vožnje in njegovih vitalnih funkcij.
Dva zaslona, dve inovaciji: prostorski vid in ponudba na zahtevo
Navigacijska puščica, ki kaže natanko v stransko cesto, na kateri je cilj: Audi bo na sejmu CES predstavil novo tehnologijo, ki jo je razvil v sodelovanju s Samsungom. Kot pri 3D televizorju se za vsako sliko ustvarita dva pogleda: ena slikovna točka za levo oko in sosednja točka za desno oko. Vozniku se zdi, da slike 3D projicirnega sistema z mešano resničnostjo lebdijo na razdalji 8 do 10 metrov, s spretnim prikazom pa navidezna razdalja naraste celo na več kot 70 metrov. Prednost tega je, da se očem, ki so osredotočene na gledanje na daljavo, ni treba prilagajati.
Dodatna posebnost je opcijski prozorni zaslon – visok je 15 cm, širok 122 cm in je deloma potopljen v instrumentno ploščo. Nudi dva nivoja: prozoren zaslon OLED in črno plast za posebej globok odtenek črne barve. Ključno pri tem pa je, da predeli zaslona, ki niso potrebni za prikaz informacij, ostanejo prozorni. Dajejo vtis steklene plošče in tako omogočajo neoviran pogled na cesto.