Korejska znamka širi ponudbo na oddelku N, katere del bo prvič tudi športna limuzina – Elantra N. Podobno kot Kona N naj bi tudi nova športnica nudila kombinacijo športnosti in vsakodnevne uporabnosti.
Po videzu bo na cesti športna limuzina zagotovo izstopala: Poleg značilne modre barve velja izpostaviti tudi izrazito agresiven videz. Tako imenovanih »N detajlov«, ki tvorijo jezen izgled, je več kot 40.

Elantro N bo poganjal 2-litrski štirivaljnik, ki bo na sprednji kolesni par dostavljal moč 206 kW (280 KM). Nova članica Hyundaijeve športne družine bo 100 km/h tako dosegla v 5,3 sekunde. Opremljena bo z 8-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, ki ima tudi nekaj posebnosti – najbolj zanimiva je ta, da lahko ob aktivaciji načina NGS (N Grin Shift) avto začasno pridobi za 10 »konjev« moči (290 KM). Za pojemke bo skrbel zavorni sistem z diski premera 360 mm, ki bi naj bil med najzmogljivejšimi v segmentu.
Prvič se pri Hyundaiju lahko srečamo tudi z integrirano pogonsko osjo, ki črpa tehnologijo WRC rally dirkalnikov. Tako naj bi Elantra N imela kakovostnejši prenos moči in nudila boljši občutek ob vožnji, hkrati pa je zaradi tega lažja za 1,7 kilograma.

Za zvočno kuliso v kabini bo skrbel Hyundaijev sistem N Sound Equalizer (NSE), ki bo v kabino poslal dodatni zvok športnega motorja po navdihu znamkinih dirkalnikov. Ta zvok si bo voznik lahko svojim željam tudi do neke mere prilagajal. Tudi sicer pa se ne rabimo bati, da bi proizvedenega zvoka iz izpušnih cevi bilo premalo ali da ta ne bi bil dovolj »akustičen«, saj nas je na tem področju Hyundai že prepričal.

Enako kot pri ostalih modelih z značko N, bo tudi v Elantri info-zabavni sistem prilagojen in bo vozniku ob športni vožnji nudil kopico dodatnih informacij kot je stanje olja, hladilne tekočine, navor itd. Avto bo ob dirkanju meril tudi čas in hkrati beležil lokacijo – tako bo voznik lahko po vožnji le-to tudi analiziral.