Slogan ameriškega terenskega proizvajalca se glasi: »Noben vrh ni tako visok, da bi ga bilo nemogoče doseči in nobena meja ni tako trdna, da se je ne bi dalo premakniti.«
Te besede je Jeep že večkrat podkrepil z robustnimi in plezalsko nadarjenimi terenci, zato je ob dodajanju hibridov v svojo ponudbo veliko ljudi privzdignilo obrvi. Najprej so v priključno hibridni izvedbi predstavili modela Compass in Renegade, zdaj pa je na vrsti še Wrangler.
Po izgledu Wrangler še vedno ostaja zvest samemu sebi ter ohranja tradicionalno in ikonično obliko. Poleg značk in modrih detajlov bomo priključnega hibrida lahko prepoznali tudi po različnih 17- ali 18-palčnih platiščih, ki jih je Jeep zasnoval izključno za različice 4xe. Kupec bo lahko izbiral med enajstimi različnimi barvami in štirimi izvedbami strehe (streho se bo seveda dalo tudi odstraniti).

Kot se za hibrida spodobi, po elektrifikaciji “diši” tudi v potniški kabini – poseben detajl bo LED indikator na armaturni plošči, ki bo prikazoval nivo napolnjenosti baterije. Pogonsko posebnost bodo izražali tudi modri šivi na sedežih, volanu in drugih površinah v kabini. Na sredinski konzoli je nameščen 8,4-palčni zaslon na dotik z navigacijskim sistemom Uconnect, dodatne informacije pa bo vozniku nudil še 7-palčni zaslon za volanom.
Zaradi dostopa do elektromotorja nameščenega na zadnji osi je bila druga vrsta sedežev prilagojena, kljub temu pa ostaja prostornina prtljažnika enaka kot pri bencinskih različicah (533 l).

Kot osnova Wranglerju služi štirivaljni 2-litrski turbobencinski motor, dopolnjujeta pa ga dva elektromotorja – po eden na sprednji in zadnji osi, ki robustnežu omogočata štirikolesni pogon tudi v izključno električnem načinu. Tako kot vse ostale Wranglerje, bo tudi hibridnega mogoče dobiti le s štirikolesnim pogonom. Skupna moč bencinskega in električnih motorjev znaša 280 kW (380 KM). Wrangler bo tako nudil 673 Nm navora in bo iz mirovanja do 100 km/h pospešil v 6,4 sekunde. Govorimo torej o najbolj zmogljivem Wranglerju, ki ga lahko dobimo na stari celini (šestvaljniki in osemvaljniki v Evropi niso na voljo).
Vse električne komponente so dobro vodno zatesnjene, zato lahko Wrangler 4xe brodi po vodi do 76 cm globine.

Baterijo s kapaciteto 17 kWh bo z močjo 7,4 kW mogoče napolniti v treh urah, omogočala pa bi naj do 50 kilometrov mestne vožnje le na elektriko.
Voznik bo lahko izbiral med štirimi programi štirikolesnega pogona in tremi voznimi programi: Hybrid, Electric in E-save. Hybrid je izhodiščni program, ki velja za najbolj učinkovitega, v programu Electric gre za vožnjo izključno na elektriko, pri kateri se bencinski motor pridruži le pri večji obremenitvi, program E-save pa avtomobil žene izključno na bencinski motor.
Novinec prihaja v treh izvedenkah: Sahara 4xe, Rubicon 4xe in ekskluzivni 4xe 80th, ki obeležuje Jeep-ovo osemdeseto obletnico, na cestah pa bi ga lahko videli že letošnje poletje.