Velenje je gostilo prvi rally letošnje sezone na slovenskih tleh. Zaznamovali so ga spremenljivi vremenski pogoji in naposled zmaga nemškega voznika Dominika Dinkla. Na drugem mestu mu je slavil Rok Turk, ki je vknjižil maksimalno število točk za slovensko državno prvenstvo.

Turk je z novim sovoznikom Vilijem Ošlajem začel najhitreje in dobil prvo hitrostno preizkušnjo. A Dinkel in njegov avstrijski sovoznik Pirmin Winklhofer sta takoj odgovorila in z zmago na drugi hitrostni preizkušnji povzpela na vrh.

Drugi krog je zaznamovala sprememba vremena, saj je pričelo deževati, s tem pa je pomembno vlogo igrala izbira pravilnih pnevmatik. Turk in Ošlaj sta po zmagi na tretji hitrostni preizkušnji še zadnjič zasedla vrh skupnih rezultatov, nato pa na četrti izgubila preveč časa.

Dinkel in Winklhofer sta se trdno zasidrala v vodstvu, ki ga do konca rallyja nista več izpustila. Za nameček sta Turk in Ošlaj naletela še na tehnične težave, zaradi katerih sta zgolj za dve stotinki še uspela ubraniti drugo mesto pred madžarsko posadko Ferenc Kiss-Ferenc Kiss ml., ki je dobila zadnjo (šesto) hitrostno preizkušnjo.

Končni vrstni red, skupno:
1. Dinkel-Winklhofer (NEM/AVT), Ford Fiesta Rally 2 53:23,0
2. Turk-Ošlaj (SLO), Hyundai i20 R5 +1:05,3
3. Kiss-Kiss ml. (MAD), Volkswagen Polo R5 +1:07,5
4. Dunner-Rausch (AVT), Škoda Fabia Rally 2 +3:53,8
5. Peljhan-Čar (SLO), Volkswagen Polo proto +4:06,4

Turk in Ošlaj sta zanesljivo slavila v konkurenci slovenskega državnega prvenstva, saj sta prepričljivo dobila vse hitrostne preizkušnje z izjemo zadnje, ko so njun dirkalnik pestile tehnične težave. Na slednji sta se najbolje odrezala Darko Peljhan in Matej Čar, ki sta bila na koncu druga najhitrejša med slovenskimi posadkami.

Najbolj zanimivo pa je bilo v boju za tretje mesto in v razvrstitvah divizij. Na začetku rallyja sta silovito začela Marko Grossi in Tara Berlot, po polovici rallya sta tretje mesto mesto držala Aleš Zrinski in Rok Vidmar, na ciljni rampi pa sta na ciljno stopničko nekoliko presenetljivo stopila Mark Škulj in Uroš Ocvirk.
Končni vrstni red, slo. DP, generalno:
1. Turk-Ošlaj, Hyundai i20 R5 54:28,3
2. Peljhan-Čar, Volkswagen Polo proto +3:01,1
3. Škulj-Ocvirk, Ford Fiesta Rally 4 +3:42,6
4. Fakin-Fakin, Ford Fiesta Rally 4 +4:47,7
5. Premrl-Brešer, Toyota GT86 R3 +5:09,6
Za 17-letnega Škulja je bil to premierni nastop na rallyjih slovenskega državnega prvenstva, a mladi voznik je svojo hitrost že dokazal na številnih krožnohitrostnih dirkah – predvsem uspešen je bil v konkurenci pokala Renault Twingo.

Škulj in Ocvirk sta po nekoliko zadržanem začetku na prvih dveh dobila vse štiri preostale hitrostne preizkušnje in na koncu zanesljivo slavila v konkurenci divizije 2. Na koncu sta se jima najbolj približala Jernej in Gregor Fakin, ki sta na zadnji hitrostni preizkušnji prehitela Grego Premrla in Gregorja Brešerja.

Končni vrstni red, divizija 2:
1. Škulj-Ocvirk, Ford Fiesta Rally 4 58:10,9
2. Fakin-Fakin, Ford Fiesta Rally 4 +1:05,1
3. Premrl-Brešer, Toyota GT86 R3 +1:27,0
4. Grossi-Berlot, Peugeot 208 R2 +1:31,7
5. Kovačič-Zaljuberšek, Peugeot 208 Rally 4 +1:59,8

Najtesnejši razplet so gledalci spremljali v diviziji 1, kjer sta se prve zmage veselila Luka Brus in Mitja Ločnikar, ki sta na koncu rallyja le za 7 sekund ugnala Nejca Mraka in Darka Vončino. Tretje mesto je s 17 sekundami zaostanka zasedla posadka Kačič-Černigoj.
Končni vrstni red, divizija 1:
1. Brus-Ločnikar, MG ZR 105 1.00:46,5
2. Mrak-Vončina, Suzuki Swift GTI +7,0
3. Kačič-Černigoj, MG ZR 105 +17,0
4. Jereb-Vidmar, Volkswagen Polo +40,4
5. Božič-Intihar, Škoda Fabia +43,3

Dodajmo še razplet v diviziji 3: Tam sta slavila Matic Humar in Matic Peternel pred Vasjo Miklavčičem in Martinom Černigojem. Tretje mesto sta zasedla Robert Anželak in Tadej Verdev.
Končni vrstni red, divizija 3:
1. Humar-Peternel, Renault Clio RS 1.01:02,3
2. Miklavčič-Černigoj, Renault Clio RS +26,6
3. Anželak-Verdev, Renault Clio RS +3:17,6
4. Zupančič-Ložnar, BMW M3 +3:29,9
5. Fabjan-Žvokelj, Lancia Delta Integrale +7:34,0
Nepredvidljivi razpleti dajejo dodatno draž pred nadaljevanjem sezone. To sledi čez mesec dni v okolici Ajdovščine – z rallyjem Vipavska dolina.