Cuprini modeli slovijo po športnosti in pri znamki obljubljajo, da tudi pri električnem Bornu ni nič drugače.
Njegov že poznani sorodnik je Volkswagnov ID.3 (platforma MEB), a ima Born vključno z zmogljivejšimi zavorami, širšimi gumami in športnim volanom predvsem bolj športno nastavljeno podvozje. Prav tako dosega s sredinsko nameščeno baterijo skoraj idealno razmerje teže (50:50), ljubitelji dinamične vožnje pa bodo enako kot pri ID.3 cenili pogon na zadnji kolesni par.
Čeprav je silhueta obeh avtomobilov skoraj enaka, lahko pri Bornu takoj opazimo bolj izrazito športne linije, ki sporočajo, da nam avto lahko ponudi še kaj več kot le umirjeno mestno (značilno električno) vožnjo. Novinec se ponaša z zašiljenimi LED žarometi, še posebej pa pridejo do izraza zadnje luči, ki se povezujejo čez celotno širino avtomobila. Športni pečat na avtomobilu pustijo tudi 20-palčna platišča in za Cupro značilni bakreni detajli na sprednjem in zadnjem delu ter platiščih.

V osnovi je potniška kabina vozniško naravnana. Ob vstopu v avtomobil bo voznika pozdravil na tleh projiciran logotip Cupre, v notranjosti pa ga pričakajo školjkasti sedeži in Cuprin športni volan. Digitalizacije ne manjka, poleg sredinskega 12-palčnega zaslona na dotik bo voznika razvajal tudi projekcijski zaslon s tehnologijo obogatene resničnosti, ki bo na vetrobransko steklo izrisoval ključne informacije o vožnji. Večina notranjih elementov je iz recikliranih ali ekoloških materialov.

Kupci bodo lahko izbirali med dvema pogonskima sklopoma z močjo 110 kW (150 KM) in 150 kW (204 KM). Na voljo bodo tri baterije s kapacitetami 45 kWh, 58 kWh in 77 kWh – pri drugih dveh bo v ponudbi tudi paket e-Boost, ki bo avtomobilu moč povečal na 170 kW. Novinec bo tako ob opremljenosti srednje zmogljive baterije iz mirovanja do 100 km/h pospešil v 6,6 sekunde, dosega pa bi naj bilo za 420 km. Pri bateriji s 77 kWh je pospešek za štiri desetinke daljši, končni doseg pa bi naj znašal 540 kilometrov. Polnjenje bo na superhitrih polnilnicah potekalo z močjo 125 kW, pri tem pa za 100 km dosega zadostuje že 7 minut polnjenja.
Proizvodnja novega modela bo stekla septembra in bo potekala v tovarni Zwickau v Nemčiji. Po napovedih bo tako Born na voljo do konca letošnjega leta.