Skozi leta so se znamke Alfa Romeo prijeli mnogi stereotipi (tako pozitivni kot negativni), kljub vsemu pa se njihovi vozniki najraje oklepajo dveh lastnosti svojih vozil – zapeljive oblike in užitka v vožnji. Tej enačbi po besedah italijanskega proizvajalca sledi tudi nov kompaktni križanec Alfa Romeo Tonale. Z njim se pri Alfi Romeu ozirajo v dobo elektrifikacije – Tonale je namreč prvi Alfin model, ki omogoča hibridni pogonski sklop.

Tonale je opremljen z zavorami Brembo in serijskimi blažilniki Koni, masa pa je razporejena v idealnem razmerju 50:50.

Na fotografijah gledamo Alfin zadnji model, ki je zasnovan na arhitekturi FCA, ki si jo deli z Jeepovima modeloma Renegade in Compass, Italijani pa so jo prilagodili svojim željam – je razširjena in prilagojena hibridnim pogonskim sklopom.

Zametki novinca segajo v leto 2019, ko so na avtomobilskem salonu v Ženevi pri italijanski znamki predstavili koncept manjšega križanca. Ta je naposled le dočakal serijsko proizvodnjo in se od koncepta razlikuje le minimalno.

Najbolj izstopajoč vizualni element so LED žarometi. Svetlobni podpis namreč sestavljajo po trije elementi na žaromet, ki se zgledujejo po ikoničnemu modelu SZ Zagato in konceptnemu avtomobilu Proteo.

Kabina je športna in brez posebej drznih oblikovalskih odločitev. Na sredinski konzoli lahko vidimo 10,25-palčni info-zabavni zaslon na dotik, za trikrakim volanom pa 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo. Sedeži naj bi vozniku nudili dovolj bočne opore za uživanje v ovinkih.

Kabina je športno-minimalistična.

Novinec bo na voljo s tremi pogonskimi sklopi: Vrh ponudbe predstavlja priključni hibrid, ki ga poganja bencinski 1,3-litrski štirivaljnik v kombinaciji z baterijo kapacitete 15,5 kWh in elektromotorjem z močjo 80 kW (nameščen na zadnji osi), ki avtomobilu omogoča štirikolesni pogon. Ta kombinacija bo premogla skupaj 205 kW (275 KM) moči in omogočala za približno 60 kilometrov električnega dosega. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša 6,2 sekunde.

V primeru blagega hibrida bo kupec izbiral med dvema štirivaljnima motorjema s prostornino 1,5 litra v kombinaciji s 15 kW elektromotorjem – prvi bo razpolagal z močjo 97 kW (130 KM), drugi pa z močjo 119 kW (160 KM). V tem primeru bo 7-stopenjski samodejni dvosklopčni menjalnik prenašal moč zgolj na sprednji kolesi.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here