V Slovenijo je prispel četrti model v ponudbi prestižne francoske znamke DS z oznako DS 4.

Vizualni podobi dajejo močen pečat predvsem izraziti dnveni LED žarometi, ki so jih razvili pri Helli in jih izdelujejo v Kamniku. Opcijsko so na voljo tudi matrični LED žarometi.

DS 4 je po svoji obliki tipičen CUV – torej avto z večjim odmikom od tal, vendar nizko strešno linijo. V svojem segmentu, kjer se bo pomeril predvsem z nemško konkurenco, je najširši, kot edini v segmentu pa že od vstopnih različic ponuja zajetna 19-palčna platišča.

Zanimiv vizualni “priboljšek” so tudi kljuke vrat, ki se lično skrijejo.

Notranjost je bogato digitalizirana: poleg dveh večjih zaslonov na sredini in pred voznikom, je tu še projekcija najnujnejših v vetrobransko steklo, na sredinski konzoli pa se nahaja tudi tako imenovani “DS smart touch” – mali zaslon na dotik, ki omogoča dodaten način vnašanja podatkov v osrednji sistem.

Od tehnologij izstopa opcijski sistem aktivnega nadzora vzmetenja. Ta deluje v povezavi s kamero na vrhu vetrobranskega stekla, ki prikaže in vnaprej opozori na nepravilnosti na cesti ter podatke posreduje računalniku. V povezavi s štirimi zaznavali višine podvozja in tremi merilniki pospeška sistem prilagodi delovanje vsakega kolesa posebej. Na podlagi teh informacij po potrebi vzpostavi trše ali mehkejše vzmetenje.

Na voljo so bencinske izvedenke s 130, 180 in 225 konjskimi močmi in dizelska različica s 130 konjskimi močmi. Za vse te modele bo na voljo izključno 8-stopenjski samodejni menjalnik. Neglede na izbiro pogona namreč ročnega menjalnika v novem modelu DS 4 ni več na voljo.

DS 4, ki temelji na nadgradnji konstrukcijske osnove EMP2 s 70 % novimi ali posebej razvitimi deli, ima v ponudbi priključno hibridno različico. Štirivaljni bencinski motor s turbokompresorjem in 180 konjskimi močmi deluje v povezavi z električnim motorjem s 110 konjskimi močmi, ki je vgrajen v samodejni menjalnik, tako da skupno zagotavljata 225 konjskih moči. Za napajanje kombiniranega sklopa skrbi baterija, ki je nameščena na zadnjem delu poltoge preme in po tovarniških podatkih zagotavlja več kot 50 kilometrov dosega v električnem načinu.

Za leto 2024 je napovedan prihod popolnoma električne različice, ki bo po napovedih razpolagala z zajetno baterijo. Ta naj bi omogočala kar do 700 kilometrov električnega dosega.

DS 4 je v primerjavi z ostalimi modeli DS-a pridobil posodobitev v obliki sistema DS drive assist 2.0. Tempomat tako prilagaja hitrost razmeram v prometu, v prometnih zastojih pa zna vozilo tudi povsem zaustaviti in ponovno speljati. Poleg tega sistem tudi umesti vozilo na sredino voznega pasu. Pri vozilu DS 4 funkcijo dopolnjujejo še druge nove funkcije: polsamodejno prehitevanje, prilagoditev hitrosti v ovinkih in prilagoditev hitrosti glede na prometne znake o omejitvi hitrosti.

Volan je odslej opremljen z zaznavalom oprijema, ki nenehno zaznava voznikovo aktivnost, saj mora imeti voznik stalno nadzor nad upravljalnimi stikali.

Vstopni model z nivojem opreme bastille+ in 1,2-litrskim bencinskim motorjem je na voljo za vsaj 28.230 evrov, vstopna hibridna različica pa nosi ceno 39.290 evrov.

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj