Mercedes-Benz je tudi na slovenskem trgu premierno predstavil kupejevsko različico svojega prestižnega športnega terenca z oznako GLE.
Novinec, ki ga boste na zunaj ločili po spremenjenem zadku s spuščajočo bočno linijo, se pridružuje segmentu, kjer se bo boril z modeli BMW X6, Range Rover Velar, Porsche Cayenne kupe in Audi Q8.
Kot smo pisali že pri klasičnem modelu GLE, v notranjosti izstopata dva (serijska) 12,3-palčna zaslona, bolj oglate zračne odprtine, posebni okvirji okoli zvočnikov ter dvojno držalo na sredinski konzoli. Na voljo je seveda tudi opcijski paket MBUX Interior Assist, ki prepozna kretnje voznika (če želimo z roko pobrati nekaj s sovozniškega sedeža, se prižge bralna lučka ipd.). Sistem deluje s pomočjo kamere v stropni enoti, ki prepozna, od kje prihaja gib.
Najbolj napreden varnostno-asistenčni sistem predstavlja samodejno upravljanje z aktivnim tempomatom, ki lahko bere prometne informacije “v živo”. Tako prepozna, da se nam bliža zastoj in samodejno zmanjša hitrost, na koncu pa s pomočjo kamere avtomobil varno zaustavi.
GLE kupe je na voljo v štirih pogonskih izvedbah:
- GLE 350 d 4MATIC – 200 kW/272 KM (dizelski šestvaljnik)
- GLE 350 de 4MATIC – 235 kW/320 KM (priključni hibrid z dizelskim motorjem)
- GLE 400 d 4MATIC – 243 kW/330 KM (dizelski šestvaljnik)
- GLE 53 AMG 4MATIC+ – 320 kW/435 KM (bencinski šestvaljnik)
Vstopno različico predstavlja GLE 350de 4MATIC, ki je na voljo za vsaj 83.290 evrov. Cenik je na voljo na TEJ POVEZAVI. Pri slovenskem uvozniku predvidevajo, da naj bi po novem modelu poseglo približno 20 slovenskih kupcev letno.
Nedavno se je v Sloveniji predstavil tudi novi GLA.
S predstavitvijo modela GLE kupe se je skupno število SUV modelov znamke Mercedes-Benz povzpelo že na deset. No, je pa treba poudariti, da se bo iz ponudbene palete kmalu poslovil razred X.
S tem se kaže pomen tovrstnih prestižnih vozil, ki globalno že predstavljajo tretjino prodaje Stuttgartskega proizvajalca. SUV-delež medtem na slovenskem trgu že skoraj predstavlja polovico.