Na slovenske ceste (no, za zdaj bolj ali manj v prodajne salone) je pripeljal novi Mercedes-Benz GLA. Najmanjši iz družine Stuttgartskih SUV-jev stavi na prostornost, varnost in privlačen karakter.
Mercedes-Benz GLA | novosti in značilnosti:
Mere:
- več kot 10 cm višji od predhodnika (skupaj 1616 mm)
- 1,5 cm krajši od predhodnika

Zunanjost:
- dvignjen nos
- kratka previsa
- zaščitne obloge na vseh straneh vozila
- koeficient zračnega upora: 0,28
- serijsko halogenski žarometi, opcijsko polni LED žarometi ali matrični Multibeam LED žarometi
- meglenke opcijsko

Notranjost:
- višja pozicija sedenja kot pri predhodniku (za 97 mm)
- boljša preglednost
- več prostora za noge potnikov na zadnji klopi
- opcijsko prilagodljiva zadnja klop (14 cm po dolžini) s prilagodljivim naklonom

Prtljažnik:
- zlaganje zadnje klopi v razmerju 40:20:40 (serijsko) ali 60:40 (pri premični klopi)
- serijsko dvojno dno
- električno odpiranje je opcijsko

Multimedija:
- serijsko multimedijski sistem MBUX (opcijsko glasovni asistent)
- serijsko zagon motorja brez ključa
- serijsko 7-palčni digitalni zaslon pred voznikom (opcijsko 10,25 palca)
- serijsko 7-palčni digitalni osrednji zaslon (opcijsko 10,25 palca)
- opcijsko projekcija informacij na vetrobransko steklo
- sistema Android Auto in Apple CarPlay sta na voljo opcijsko
Pogonska paleta:
Za zdaj so vse različice na voljo le s samodejnimi menjalniki.
- Bencinski motorji:
- GLA 200 (1.332 ccm, 120 kW/163 KM)
- GLA 250 (1.991 ccm, 165 kW/224 KM)
- GLA 250 4MATIC (1.991 ccm, 165 kW/224 KM)
- Dizelski motorji:
- GLA 200 d (1.950 ccm, 110 kW/150 KM)
- GLA 200 d 4MATIC (1.950 ccm, 110 kW/150 KM)
- GLA 220 d (1.950 ccm, 140 kW/190 KM)
- GLA 220 d 4MATIC (1.950 ccm, 140 kW/190 KM)
- hibridni pogon bo na voljo v prvi polovici leta 2020
- popolnoma električni model EQA bo na voljo konec leta 2020
Varnost in asistenčni sistemi:
- nadgrajeni asistenčni sistemi v primerjavi s predhodnikom
- serijsko:
- sistem proti zapustitvi voznega pasu (brez ohranjanja sredine)
- prepoznavanje hitrostnih omejitev
- asistent za bočni veter
- zaščita pešcev z aktivnim pokrovom motorja
- najnovejši:
- asistent za prilagoditev hitrosti v zavojih
- funkcija reševalnega koridorja (pri vožnji na avtocesti pod 60 km/h)
- opozarjanje na mrtvi kot pri izstopanju iz vozila
- zaznava pešcev na označenih prehodih

Vožnja:
- modeli s štirikolesnim pogonom serijsko vsebujejo posebni paket z off-road asistencami (priagojen snop svetlobe žarometov, asist. za spuščanje, pomoč na osrednjem zaslonu …)
- serijsko sistem “Dynamic select”
- opcijsko športno podvozje (znižano za 15 mm)
- opcijsko nastavljivo podvozje (3 načini trdote)

Cena:
- cena (trenutno) vstopnega modela (GLA 200): 35.900 evrov
- cena (trenutno) vstopnega modela z dizelskim motorjem (GLA 200 d): 36.900 evrov
- cena (trenutno) vstopnega modela s štirikolesnim pogonom (GLA 200 d 4MATIC): 39.180 evrov
- CENIK
Lokacija proizvodnje:
- Rastatt, Nemčina
- Peking, Kitajska (za kitajski trg)
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉