Na slovenske ceste (no, za zdaj bolj ali manj v prodajne salone) je pripeljal novi Mercedes-Benz GLA. Najmanjši iz družine Stuttgartskih SUV-jev stavi na prostornost, varnost in privlačen karakter.

Mercedes-Benz GLA | novosti in značilnosti:

Mere:

  • več kot 10 cm višji od predhodnika (skupaj 1616 mm)
  • 1,5 cm krajši od predhodnika

Zunanjost:

  • dvignjen nos
  • kratka previsa
  • zaščitne obloge na vseh straneh vozila
  • koeficient zračnega upora: 0,28
  • serijsko halogenski žarometi, opcijsko polni LED žarometi ali matrični Multibeam LED žarometi
  • meglenke opcijsko

Notranjost:

  • višja pozicija sedenja kot pri predhodniku (za 97 mm)
  • boljša preglednost
  • več prostora za noge potnikov na zadnji klopi
  • opcijsko prilagodljiva zadnja klop (14 cm po dolžini) s prilagodljivim naklonom

Prtljažnik:

  • zlaganje zadnje klopi v razmerju 40:20:40 (serijsko) ali 60:40 (pri premični klopi)
  • serijsko dvojno dno
  • električno odpiranje je opcijsko

Multimedija:

  • serijsko multimedijski sistem MBUX (opcijsko glasovni asistent)
  • serijsko zagon motorja brez ključa
  • serijsko 7-palčni digitalni zaslon pred voznikom (opcijsko 10,25 palca)
  • serijsko 7-palčni digitalni osrednji zaslon (opcijsko 10,25 palca)
  • opcijsko projekcija informacij na vetrobransko steklo
  • sistema Android Auto in Apple CarPlay sta na voljo opcijsko

Pogonska paleta:

Za zdaj so vse različice na voljo le s samodejnimi menjalniki.

  • Bencinski motorji:
    • GLA 200 (1.332 ccm, 120 kW/163 KM)
    • GLA 250 (1.991 ccm, 165 kW/224 KM)
    • GLA 250 4MATIC (1.991 ccm, 165 kW/224 KM)
  • Dizelski motorji:
    • GLA 200 d (1.950 ccm, 110 kW/150 KM)
    • GLA 200 d 4MATIC (1.950 ccm, 110 kW/150 KM)
    • GLA 220 d (1.950 ccm, 140 kW/190 KM)
    • GLA 220 d 4MATIC (1.950 ccm, 140 kW/190 KM)
  • hibridni pogon bo na voljo v prvi polovici leta 2020
  • popolnoma električni model EQA bo na voljo konec leta 2020

Varnost in asistenčni sistemi:

  • nadgrajeni asistenčni sistemi v primerjavi s predhodnikom
  • serijsko:
    • sistem proti zapustitvi voznega pasu (brez ohranjanja sredine)
    • prepoznavanje hitrostnih omejitev
    • asistent za bočni veter
    • zaščita pešcev z aktivnim pokrovom motorja
  • najnovejši:
    • asistent za prilagoditev hitrosti v zavojih
    • funkcija reševalnega koridorja (pri vožnji na avtocesti pod 60 km/h)
    • opozarjanje na mrtvi kot pri izstopanju iz vozila
    • zaznava pešcev na označenih prehodih

Vožnja:

  • modeli s štirikolesnim pogonom serijsko vsebujejo posebni paket z off-road asistencami (priagojen snop svetlobe žarometov, asist. za spuščanje, pomoč na osrednjem zaslonu …)
  • serijsko sistem “Dynamic select”
  • opcijsko športno podvozje (znižano za 15 mm)
  • opcijsko nastavljivo podvozje (3 načini trdote)

Cena:

  • cena (trenutno) vstopnega modela (GLA 200): 35.900 evrov
  • cena (trenutno) vstopnega modela z dizelskim motorjem (GLA 200 d): 36.900 evrov
  • cena (trenutno) vstopnega modela s štirikolesnim pogonom (GLA 200 d 4MATIC): 39.180 evrov
  • CENIK

Lokacija proizvodnje:

  • Rastatt, Nemčina
  • Peking, Kitajska (za kitajski trg)

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj