Seat razširja ponudbo elektrificiranih vozil: v tem tednu se začne proizvodnja Tarraca eHybrid.

Z litij-ionsko baterijo s kapaciteto 13 kWh lahko izključno na električni pogon prevozi do 49 km (58 km po NEVC). Pri vožnji z obema motorjema, z elektromotorjem in bencinskim motorjem, pa doseg Tarraca eHybrid znaša do 730 km.

Priključnohibridni sistem Seat Tarraca eHybrid sestavljajo 1,4-litrski bencinski motor TSI z močjo 110 kW (150 KM), elektromotor z močjo 85 kW (115 KM), litij-ionska baterija s kapaciteto 13 kWh in 6-stopenjski menjalnik DSG; ta sistem potem razvije skupno moč 180 kW (245 KM) in navor 400 Nm, zaradi česar je to najmočnejši Tarraco doslej.

Seat Tarraco eHybrid se vedno zažene v popolnoma električnem načinu (kadar je baterija dovolj napolnjena). Pogon preklopi na hibridni način, ko napolnjenost baterije pade pod določeno mejo ali ko hitrost vožnje preseže 140 km/h. V hibridnem načinu voznik lahko vzdržuje stanje napolnjenosti – ga poveča ali zmanjša na natančno opredeljeno stopnjo.

Ko pridete do vira energije, lahko baterijo priključite in jo na polnilniku z močjo 3,6 kW (stenska polnilna postaja) napolnite v 3,5 ure, na polnilniku z močjo 2,3 kW pa v malo manj kot v 5 urah.

Model Tarraco eHybrid bodo v tem tednu začeli proizvajati v nemškem Wolfsburgu.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj