Audi je na slovenske ceste poslal svojega prestižnega električnega novinca z nazivom E-tron. Konkurent Teslinemu modelu X bo skušal že v letošnjem letu nagovoriti 40 slovenskih (za zdaj še) pionirjev.
Audi E-tron, ključni podatki:
Velikost vozila: 4,90 m dolžine/malo manjši od modela Q8/občutno večji od modela Q5
Prostornina prtljažnika: 600 litrov/1700 litrov ob podrti zadnji klopi
Baterija: 95 kWh (36 modulov)
Doseg z enim polnjenjem: 417 km (WLTP)
Pogonska paleta:
Elektromotor:
– Oznaka E-tron 55: 355 KM, oz. 408 KM v načinu boost (slednji je vozniku štirikrat na voljo v načinu sport za osem sekund), navor: 664 Nm
Pogon Quattro je tokrat električni (v običajnih razmerah vozimo z zadnjim pogonom, po potrebi se vklopi še prednji). Pri Audiju trdijo, da je električni Quattro bolj učinkovit od klasičnega.
Kombinirana poraba po WLTP: 22,6-26,2 kWh/100 km
Polnjenje:
– AC: največja moč 11 kW, čas: 8,5 ure, z dodatnim polnilnikom 22 kW, oz. 4,5 ure
– DC: največja moč 150 kW, čas: manj kot 30 minut
Začetna cena:
– E-tron 55 Quattro: 83.000 evrov
Prodajni cilj: 40 prodanih vozil v 2019
Fokus 1: Skupna masa E-trona znaša kar 2565 kilogramov. Levji delež prispeva baterija, ki tehta kar 700 kilogramov. Za primerjavo: masa prvega Volkswagnovega “hrošča” je znašala ravno tolilko kot zgolj masa baterije pri E-tronu.
Fokus 2: Notranjost E-trona je zelo podobna različici iz modela Q8, z dvema opaznima spremembama. Manjšo predstavlja podolgovata, ploska prestavna ročica, ki deluje na enak princip kot pri “klasično gnanih” vozilih s samodejnim menjalnikom. Najpomembnejšo novost pa zagotovo predstavljata virtualni ogledali. Klasični sta zdaj nadomestili dve vzvratni kameri, ki sliko projicirata na zaslona na vrhnjem robu prednjih vrat. Izkušnja na začetku zahteva nekaj prilagajanja vozniške podzavesti, a postane novost sčasoma zelo uporabniško prijazna in bo v prihodnosti skoraj zagotovo predstavljala nov standard v avtomobilski industriji.
Fokus 3: Ob prvem preizkusu vozila (večinoma na regionalki) smo ugotovili, da se teža vozila pri voznih lastnostih zelo malo občuti. E-tron je zelo agilen in prijeten za vožnjo, skoraj idealna razporeditev teže (50:50) in nizko težišče (baterije so razporejene na dnu vozila) pa voznim lastnostim govorita še dodatno v prid.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko opravimo test. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook in Instagram profilu @Avtoportret.si, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 🙂