Audi je predstavil prvega kompaktnega križanca v kupejevski podobi. Največ stavi na videz. Odgovorni so prepričani, da novinec prihaja v pravem trenutku in bo v prihodnjih letih v Audijevi ponudbi odigral pomembno vlogo.

Audi Q3 Sportback:
Mere:
- 49 mm nižji od Q3 (nižja strešna linija, ni mogoče naročiti strešnih nosilcev)
- 4 mm višje od tal (na račun večjih serijskih pnevmatik)

Zunanjost:
- kupejevska linija zadka
- nižja bočna linija
- malo drugače oblikovan sprednji del vrat
- drugačna maska (oblika satovja, namesto prečnih letvic)
- serijska barva je bela

Notranjost:
- prostor za glavo naj bi bil podoben kot pri modelu Q7
Prtljažnik:
- prtljažnik po volumnu enak kot pri modelu Q3 (530 litrov)
- če zadnjo klop zložimo, je prostornina v primerjavi z modelom Q3 za 125 litrov manjša (1400 namesto 1525 litrov)

Pogonska paleta:
- 2 bencinska motorja:
- 35 TFSI – 1,5-litrski turbobencinski, 150 KM (na voljo blaga hibridna tehnologija, ki omogoča jadranje ter ročni in samodejni menjalnik)
- 45 TFSI – 2,0-litrski turbobencinski, 230 KM, serijsko Quattro pogon
- 1 dizelski motor v dveh različicah:
- 35 TDI – 2,0-litrski turbodizelski, 150 KM (ob pogonu Quattro je na voljo le ročni menjalnik, z dvokolesnim pogonom pa samodejni)
- 40 TDI – 2,0-litrski turbodizelski, 190 KM, serisjko Quattro pogon

Varnost in asistenčni sistemi:
- asistenčni sistemi so enaki kot pri klasični različici Q3
- serijsko:
- zaustavitev v sili
- preprečevanje zapustitve voznega pasu
- asistenca za mrtvi kot
- asistenca za vožnjo v zastojih

Vožnja:
- za razliko od klasične različice Q3, je dinamično krmiljenje tokrat serijsko
- serijsko tudi Audi Drive Select
- športno podvozje še ni serijsko
Cena:
- vstopni model z bencinskim motorjem: 36.190 EUR
- vstopni model z dizelskim motorjem (samodejni menjalnik): 39.270 EUR
- različica Sportback je za 1.250 EUR dražja od klasičnega modela Q3

Prodajni cilj v Sloveniji:
- v polnem letu več kot 200 vozil
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
- v letu 2020 pri slovenskem uvozniku predvidevajo, da bodo slovenski kupci v 55-60 odstotkih posegli po različici Sportback
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉