Ford želi z uvedbo (blage) hibridne tehnologije v svoje kombije ponuditi zmogljiva vozila s kar najmanjšimi stroški uporabe.

Ford Tourneo Custom m-HEV (hibrid):

Pogonska paleta: 

  • 48 V električni sistem
  • dodatno ločen 12 V sistem
  • Ford obljublja do 8 % nižjo porabo pri mestni vožnji
  • pod 12 km/h se samodejno izklopi motor z notranjim izgorevanjem (še vedno delujeta servo krmiljenje in klimatska naprava)
  • električni pogon prispeva dodatnih 55 Nm navora (dodaja se prek pogonskega jermena)
  • dodaten navor služi predvsem zmanjšanju zaradi “parazitskih izgub” (klima ipd.)

Baterija:

  • baterija ne potrebuje vzdrževanja, zdržala naj bi celotno življenjsko dobo vozila
  • nahaja se pod sovoznikovim sedežem

Polnjenje:

  • baterija se polni prek generatorja v obratnem načinu delovanja – ob ustavljanju vozila

Varnost in asistenčni sistemi:

  • sistem Bliss+ (plus pomeni nadgradnjo s tovarniško vlečno kljuko) – sistem pri nadzoru mrtvih kotov avtomatsko upošteva tudi prikolico (vnesemo skupno dolžino vozila)
  • možnost naročila aktivnega asistenta za parkiranje

Cena: hibrid je za 1000 evrov dražji od klasičnega dizla, a si pri slovenskem uvozniku želijo ceno znižati še za 500 evrov

CENIK – Tourneo Custom m-HEV

Prodajni cilj v Sloveniji:

  • v zadnjem letu so slovenski kupci posegli po 1800 modelih Custom
  • pri slovenskem uvozniku tudi v nadaljevanju življenjskega cikla modela pričakujejo, da bo tržni delež ostal enak

Fokus 1:

Eno izmed ključnih strateških usmeritev za Ford predstavlja tudi ohranjanje vodilnega položaja na področju lahkih gospodarskih vozil. Pri tem proizvajalcu vozil pričakujejo, da bodo petič zapovrstjo najuspešnejši. S tem namenom investirajo v posodobitve voznega parka, nove tehnologije ter elektrifikacijo modelov.

Fokus 2:

Pri Fordu ocenjujejo, da se v naslednjem obdobju obeta 4,4-odstotna rast prodaje v segmentu gospodarskih vozil. Nove navade mobilnosti (poslovne in osebne) zahtevajo vse večje število kombiniranih vozil. Obenem smo priča tudi spremembam nakupnih procesov, spletnega trgovanja, digitalizacije in porastu dostave na krajših relacijah.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj