Slovenski uvoznik vozil Ford je na slovenski trg pripeljal prenovljenega Rangerja. Osvežitev enega najbolj priljubljenih poltovornjakov v Sloveniji prinaša nove pogonske agregate, tehnologije ter izboljšano praktičnost.
Ford Ranger:
Zunanjost:
- maska drugačna, bolj robustna
- nove meglenke, zdaj LED
- nova signaturna barva pri Wildtraku (drugačen odtenek oranžne)
- nova antena na strehi, ki je manjša
Notranjost:
- izboljšani materiali v notranjosti
- odslej dvoslojni barvni nanos
- pri Wildtraku nov dizajn sedežev
Prtljažnik:
- nova stranica tovornega zaboja – zdaj ima vgrajeno vzmet, kar pomeni, da jo lahko odpiramo zgolj z eno roko
Pogonska paleta:
- odslej ledvolitrski turbodizelski motorji
- različici s 130 in 170 KM imata po en turbo polnilnik
- različica z 213 KM ima dva turbo polnilnika
- s tehnologijo prilagajanja lopatic turbine so se pri Fordu skušali izogniti turbo luknji
- največji navor od 1750 vrt./min.
- nov samodejni 10-stopenjski menjalnik (enak kot v modelih Mustang in F-150, kar naj bi zagotavljalo vzdržljivost)
- zaradi dodatnih prestav naj bi se znižala tudi poraba
Varnost in asistenčni sistemi:
- serijsko sistem Active City Stop
- serijsko sistem Lane Keeping
- rezultatov testa Euro NCAP še ni na voljo
- za doplačilo je prvič na voljo aktivni parkirni asistent
Prodajni cilj v Sloveniji:
- v zadnjem letu so slovenski kupci posegli po 500 Rangerjih
- pri slovenskem uvozniku tudi v nadaljevanju življenjskega cikla modela pričakujejo, da bo tržni delež ostal enak
Dodatne različice:
zaradi velikega povpraševanja evropskih kupcev, je Ford tudi na naš kontinent pripeljal (sicer nekoliko prilagojenega) Raptorja
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉