Na slovenske ceste je pripeljal novi Hyundai i20, oziroma tretja greneracija tega, leta 2008 prvič predstavljenega modela.

Novinec je širši, daljši in nekoliko nižji od predhodnika in predstavlja prvi evropski model, ki ga zaznamuje nov Hyundaijev oblikovalski jezik. Prtljažni prostor je zrasel za 26 litrov in sedaj nudi skupno 352 litrov.
Nova generacija je prvič na voljo tudi z blagim hibridnim sistemom z 48-voltno baterijo ter naborom varnostnih sistemov, združenih pod oznako Hyundai SmartSense, ki vključuje tudi aktivni radarski tempomat s podporo navigacijskega sistema in sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

Vrh motorne palete zavzema 1,0-litrski bencinski motor T-GDi, ki je na voljo s 73 kW (100 KM) ali 88 kW (120 KM). V kombinaciji z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom je na voljo z inteligentnim ročnim menjalnikom (iMT) ali 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT) – oba tako za 73 kW (100 KM) in 88 kW (120 KM).
1,0-litrski bencinski motor T-GDI brez hibridne tehnologije s 73 kW (100 KM) je na voljo s 7-stopenjski robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT) ali 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Novi i20 je na voljo tudi z vstopnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem, ki razvije 62 kW (84 KM) in je združen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Proizvodnja poteka v Turčiji. Cena vstopnega modela je 12.990 evrov.