Razred E številni dojemajo kot »srce znamke« Mercedes-Benz. Do danes je limuzino ali karavan razreda E trenutne (desete) generacije kupilo več kot 1,2 milijona kupcev.
Spremembe na zunanjosti so po prenovi zgolj majhne – novi so žarometi ter različne maske vozil – tako naj bi pri Mercedesu diferencirali karakterje vozil razreda E v različnih opremah.
Najpomembnejša novost v notranjosti je kapacitiven volanski obroč, kar pomeni, da zaznava dotik vaših rok. To prinaša tudi drugačne zakonitosti asistenčnih sistemov – voznik se bo moral pri asistirani vožnji na avtocesti volana le dotikati, saj slednji za zaznavanje povratne informacije ne bo rabil minimalnih premikov.
Tu je odslej tudi nova generacija Mercedesovega sistema MBUX, poslovil pa se je značilen vrtljivi gumb na osrednji konzoli.
Novi asistenčni sistemi opozarjajo pri izstopanju iz vozila, samodejno zavirajo, ko voznik spregleda nasproti vozeče vozilo ob zavijanju levo, samodejni prediktivni tempomat prilagaja hitrost glede na prometne informacije v realnem času, asistent za zavijanje vozilo samodejno približa robu voznega pasu (npr. za potrebe reševalnega koridorja na avtocesti), izboljšan pa je tudi 360-stopinjski pogled kamer.
Prenovljeni razred E stavi tudi na hibridizacijo pogonskih sklopov: Integrirani zaganjalnik generator je odslej del menjalnika, da ga je lažje kombinirati z različnimi pogonskimi sklopi. Za nameček bodo kupci lahko izbirali med sedmimi različicami priključnega hibrida – limuzina ali karavan, dvo- ali štirikolesni pogon in bencinski ali dizelski motor.
Cena za vstopno različico limuzine z oznako E200d se v Sloveniji prične pri 52.474 evrih.