V Slovenijo je pripeljal novi Kia Sorento. Še naprej je na voljo s petimi ali sedmimi sedeži (vse različice).

Dodani so številni pripomočki za udobje – npr. zlaganje zadnjih sedežev z gumbom, držala za vhod in izhod iz vozila, možnost upravljanja s klimo v tretji vrsti ter USB priključki za vsak posamezen sedež.

Prtljažnik je v primerjavi s prejšnjo generacijo zrasel za 45 litrov. Zdaj ima prostornino 705 litrov, oziroma 910 litrov, če v izberemo avto z le petimi sedeži. Če drugo in tretjo vrsto sedežev zložimo, lahko za zlaganje nerodnih predmetov koristimo povsem ravno dno.

Vozniku bo v pomoč novi projekcijski zaslon, ki za zdaj prikazuje osnovne informacije za vožnjo. Pod njim se nahaja nov digitalni zaslon merilnikov, ki po novem prikazuje tudi sliko vzvratnih kamer, da pokrije mrtvi kot.

Za pogon skrbijo turbodizelski in bencinsko-hibridni pogonski sklopi:

  • Turbodizelski pogon: 2,2 CRDi, 148 kW
  • Klasični hibrid: 1,6 T-GDi, skupno 176 kW (baterija s kapaciteto 1,49 kWh)
  • Priključni hibrid: 1,6 T-GDi, skupno 199 kW (baterija s kapaciteto 13,8 kWh)

Dizelski pogon je dobil 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik z mokro sklopko, za prenos moči pri hibridih pa še naprej skrbi 6-stopenjski samodejni menjalnik. Vse različice so na voljo z dvo- ali štirikolesnim pogonom.

Ker gre za SUV-ja, je logična tudi nadgradnja ponudbe voznih programov s terenskimi. Na voljo so načini za tri podlage – sneg, blato in pesek. Vozni programi prilagajajo porazdelitev pogona, silo zaviranja, navor motorja in delovanje samodejnega menjalnika. Pri vožnji naj bi se čutile tudi izboljšave pri strukturni togosti in kakovosti uporabljenih materialov.

Vlečna zmogljivost pri dizelskih motorjih znaša 2.500 kilogramov, pri hibridih pa je ta nekoliko manjša – 1.650 kilogramov. Prvič je pri Sorentu na voljo tudi električna vlečna kljuka.

Izboljšave na področju asistenčnih sistemov zajemajo pametni prediktivni tempomat, ki upošteva podatke navigacije, sistem za zadrževanje sredine voznega pasu lahko ob vklopu smernika zdaj tudi samodejno prehiteva, avtomobil pa tudi opozarja potnike pri izstopanju iz vozila v primeru bližajoče se nevarnosti.

Sorento, ki ga proizvajajo v Južni Koreji, je v Slovenijo prišel z manjšo zamudo – predvsem zaradi razprodane proizvodnje po zaslugi velikega povpraševanja v ZDA. Cena vstopnega modela (2,2 CRDi) znaša dobrih 35 tisoč evrov (v primeru financiranja z določeno obrestno mero).

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj