Na slovenske ceste je zapeljala nova generacija Mercedesovega globalno najbolje prodajanega modela v zadnjih dveh letih. GLC je napredoval v vseh pogledih, najbolj pa se spremembe odražajo v kabini.
Od prejšnje generacije je GLC v dolžino zrasel za šest centimetrov, v višino pa je štiri milimetre izgubil. V primerjavi s predhodnikom ima za 15 mm daljšo medosno razdaljo (2.888 mm) in je od tal oddaljen 14,5 cm (prej 12,5 cm). Zaradi prirastka je kabina prostornejša, prtljažni prostor pa je pridobil 50 l (skupno 600 l). Oblika je odslej bolj dinamična in ostra, kar se odraža tudi na nižjem koeficientu zračnega upora, ki znaša 0,29 (prej 0,31).
Voznikovo okolje je po prenovi še bolj digitalizirano – GLC je sledil sorodnim modelom in stopil v dobo velikih zaslonov in digitalnih merilnikov. Za podajanje informacij vozniku bosta tako skrbela 12,3-palčna instrumentna plošča in 11,9-palčni osrednji infozabavni zaslon. Novinec je opremljen z najnovejšimi asistenčnimi sistemi, prav tako pa je osvojil tudi opcijske žaromete Digital light s funkcijo projekcije, ki smo jih prvič spoznali v razredu S.
Kljub temu, da se danes križanci redko znajdejo na brezpotjih, predstavniki znamke poudarjajo, da GLC ni le šminka in se vsaj lažjega terena ne boji. To podkrepi predvsem »Offroad paket«, v sklopu katerega kupec pridobi dodatno zaščito podvozja in še za dodatna 2 centimetra večjo oddaljenost od tal. Ena svežih funkcij je pogled kamere, ki vozniku omogoča pogled »skozi pokrov motorja«.
Ob začetku prodaje sta na voljo dva bencinska in en dizelski pogonski sklop, vsi trije pa so serijsko opremljeni z blago hibridno tehnologijo in stalnim štirikolesnim pogonom. Vstopni model 200 4MATIC razpolaga s 150 kW (204 KM), stopničko višje pa najdemo model z oznako 300 4MATIC. To je trenutno najmočnejša različica, ki razpolaga s 190 kW (258 KM) moči in do 100 km/h pospeši v 6,2 sekunde. Za konec je tu še dizelski model 220d 4MATIC s 145 kW (197 KM) moči.
Do konca leta se bo paleti pogonskih sklopov pridružila še trojica priključnih hibridov z oznakami GLC 300 e, GLC 400 e in GLC 300 de. Tako kot prej navedeni pogonski sklopi so tudi priključno hibridni opremljeni s stalnim štirikolesnim pogonom 4MATIC. Predstavniki obljubljajo 102-120 km električnega dosega, ki ga zagotavlja baterijski paket kapacitete 31,2 kWh. GLC 400 e kot bodoči najmočnejši član ponudbe proizvede 280 kW (375 KM) in do 100 km/h pospeši v 5,6 sekunde.
Izpostaviti je vredno tudi seznam serijske opreme – osnovni model je odslej opremljen s številnimi funkcijami, ki so pri predhodniku še bile na seznamu dodatne opreme, temu pa sledi tudi višja cena osnovnega modela. Za vozilo z oznako GLC 200 4MATIC bo kupec tako moral odšteti vsaj 61.900 evrov.
[…] Po lanski predstavitvi prenovljenega GLC so pri Mercedes-Benzu razkrili še prenovljeno »kupejevsko« različico. Glavne novosti so bile sicer jasne že ob predstavitvi klasične izvedenke, ki smo jo že pospremili na slovenske ceste. […]