Pri Peugeotu verjamejo, da križanci/SUV-ji vendarle niso primerni za vsakogar, zato še naprej kot pomembnega aduta svoje ponudbe izpostavljajo model 308. Ta je zdaj dokončno pripeljal na slovenske ceste.
Oblika je popolnoma nova in po besedah odgovornih poleg vizualne privlačnosti podrejena učinkovitosti. Novi 308 je od predhodnika za 10,5 cm daljši, 1,5 cm nižji, po širini mu je enak, njegova medosna razdalja pa je za 5,5 cm večja.
V notranjosti še naprej kraljuje Peugeotov značilni “i-cockpit”, kar pomeni, da bomo merilnike še naprej gledali nad majhnim volanskim obročem. Pred voznikom je 10-palčni zaslon merilnikov, v notranjosti pa lahko opazimo tudi nekoliko drugačno razporeditev tipk in funkcij kot smo bili tega pri Pugeotu navajeni doslej.
Pomembno novost predstavlja nov uporabniški vmesnik, ki naj bi bil izboljšan na vseh področjih. Sistema Apple carplay in Android auto lahko zdaj povežemo brezžično.
Za bencinsko ponudbo skrbi 1,2-litrski bencinski trivaljnik (81 ali 96 kW moči), ki je lahko v močnejši različici opremljen tudi z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Kljub množičnemu ukinjanju dizlov pri Peugeotu ohranjanju 1,5-litrski turbodizelski motor (96 kW moči). Tudi ta bo lahko opcijsko opremljen s samodejnim menjalnikom.
Hibridni pogon tvorita bencinski motor z 81 ali 110 kW moči in elektromotor z 81 kW moči. Tako ima prva različica 132, druga pa 165 kW sistemske moči. Obe imata le prednji pogon. Električna energija je shranjena v bateriji s kapaciteto 12,4 kWh, kar omogoča električni doseg do 60 km po standardu WLTP. Največja hitrost vožnje zgolj na elektriko znaša 135 km/h.
308 uvaja nekatere za Peugeot nove sisteme za pomoč vozniku: Gre za zaznavanje prečnega prometa pri vzvratni vožnji, daljši domet zaznavala za nadzor mrtvih kotov, kapaciteven volanski obroč, ter najnaprednejši sistem “drive assist 2.0”, ki razpolaga tudi s pametnim prilagodljivim tempomatom. Slednji za uravnavanje hitrosti uporablja tudi podatke o omejitvah hitrosti in topografske podatke, obenem pa lahko vozilo polavtomatsko zamenja vozni pas.
Vstopni model z bencinskim motorjem je na voljo za vsaj 19.371 evrov z vključenim popustom na financiranje. Pri Peugeotu predvidevajo, da bodo slovenski kupci največ posegali po modelu z močnejšim bencinskim motorjem in nivojem opreme “allure pack”. Začetna cena slednjega znaša 22.692 evrov z vključenim popustom na financiranje. Cena vstopnega hibrida znaša 31.829 evrov.
[…] Novo v Sloveniji: Peugeot 308ShareFacebookTwitterLinkedinEmail Uredništvo […]