Peugeot je pol leta po mednarodni premieri tudi na slovenski asfalt pripeljal pomembnega novinca v svoji ponudbi. Gre za model, ki nosi ime 408 in bi naj združeval prednosti limuzin, kupejev, SUV-jev in »Golfovega« segmenta C, kamor ga pri Peugeotu tudi uvrščajo. Odgovorni pri domačem uvozniku verjamejo, da gre za enega ključnih modelov, ki bo krojil prihodnost znamke.

Peugeotovi razvojniki so tokrat veliko poudarka dali na videz. Oblikovalci so bili drzni in po našem mnenju jim je uspelo ustvariti celostno atraktiven avtomobil. To potrjujejo tudi pogledi mimoidočih, ki smo jih ob prvi vožnji opazili strmeti in občudovati novinca.

408 brez sramu pokaže svoj karakter z ostrimi linijami, ki jih najdemo po vsej karoseriji. Sicer pa 408 kljub precejšni meri drznosti ostaja zvest Peugeotovim oblikovnim smernicam: ima »levje« poteze, značilen svetlobni podpis, žarometi pa so ob najvišjem nivoju opreme matrični.

Brez dvoma gre za avtomobil, ki želi očarati s svojim videzom.

Notranjost je sorodna tisti, ki smo jo že spoznali v modelu 308 – njeno osrčje predstavljata 10-palčna digitalna instrumentna plošča in infozabavni zaslon na dotik. Na sredinski konzoli najdemo zaslonček z virtualnimi stikali »I-Toggles«, ki omogočajo popolno personalizacijo – uporabnik si lahko nanje shrani bližnjice do poljubnih nastavitev, do katerih želi imeti vedno takojšen dostop.

Za povezljivost skrbi razvedrilni sistem Peugeot i-Connect Advanced, ki med drugim zagotavlja posodobitve preko oblaka, navigacijo TomTom z upoštevanjem prometnih razmer v realnem času in zrcaljenje zaslona pametnega telefona.

Kabina je sorodna tisti, ki jo že poznamo iz modela 308.

408 je ob višjih paketih opreme opremljen z najnovejšimi asistenčnimi sistemi, med katere sodijo med drugim tudi sistem za prepoznavanje prometnih znakov, aktivni tempomat, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem za zaviranje v sili in kamera za nočni vid. Kasneje bo na voljo še delno samodejna vožnja, ki bo na voljo v sklopu paketa Drive Assist 2.0 in bo omogočala tudi polsamodejno menjavo voznega pasu ter samodejno prilagoditev hitrosti v ovinku.

V primeru bencinskega motorja prostornina prtljažnika znaša 536 litrov, pri hibridni različici pa 65 litrov manj.

408 je zgrajen na platformi EMP2, ki omogoča vgradnjo hibridnih pogonov – to je rdeča nit ponudbe pogonskih sklopov. Na voljo sta torej dve priključno hibridni različici in ena bencinska. Prvi s pomočjo elektromotorja nudita 132 kW (180 KM) ali 165 kW (225 KM), druga pa 96 kW (130 KM).

Na voljo sta dva hibridna in bencinski pogonski sklop, v vsakem primeru pa moč prenaša 8-stopenjska avtomatika.

V priključno hibridnih izvedenkah naj bi baterijski paket s kapaciteto 12,4 kWh zagotavljal do 60 kilometrov električnega dosega. Za prenos moči v vseh različicah skrbi osemstopenjski samodejni menjalnik.

Po tovarniških podatkih bo za celotno polnjenje na hitri polnilnici potrebna ura in 40 minut, na domači polnilnici pa dobrih sedem ur.

Vstopna cena za model z bencinskim 1,2-litrskim turbinskim trivaljnikom s financiranjem znaša 29.400 evrov, celotni cenik pa je na voljo na tej povezavi.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj