Trgovci so začeli sprejemati naročila za najnovejšo generacijo Oplove admiralske ladje, ki je na voljo od 28.180 evrov dalje. Karavan Sports Tourer z enako opremo in pogonskim sklopom je na voljo od 30.940 evrov.
Pri novi Insignii so prvič vse različice opremljene izključno s polnimi LED lučmi. Vsak žaromet novih prilagodljivih IntelliLux LED luči vključuje 84 LED elementov (prej 16).
Izboljšano vzvratno kamero dopolnjuje asistenca pri vzvratni vožnji. Ponudba vključuje tudi sisteme, kot so pomoč pri ohranjanju voznega pasu, nadzor mrtvih kotov, samodejni regulator hitrosti z zaviranjem v sili, prepoznavanje prometnih znakov, samodejni parkirni pomočnik in projekcijski zaslon.
Če so predhodnico poganjali bencinski in dizelski motorji iz treh različnih družin, novi tri- in štirivaljni motorji pripadajo eni sami.
1,5-litrski dizel z 90 kW (122 KM) je osnova, v naslednjih mesecih bo sledil tudi osnovni bencinski motor.
Trivaljni motorji so do 50 kilogramov lažji od predhodnikov v prejšnjem modelu. Dopolnjujejo jih dvolitrski štirivaljniki. Bencinski motorji razvijejo moč 147 kW/200 KM in 169 kW/230 KM za različico GSi. Oba dvolitrska bencinska motorja sta prva Oplova motorja z izklopom valja. Pri dvolitrskih dizelskih motorjih ponudbo dopolnjuje štirivaljnik s 128 kW/174 KM. Kupci Insignie lahko izbirajo med šeststopenjskim ročnim ter osem- ali devetstopenjskim avtomatskim menjalnikom.
Vrhunec v ponudbi različic Opel Insignie predstavlja GSi, ki je na voljo kot limuzina ali karavan, poganja pa jo 2,0-litrski bencinki turbomotor s 169 kW (230 KM). Dopolnjujeta ga novi devetstopenjski avtomatski menjalnik in štirikolesni pogon Twinster z nadzorom vektorjev navora.