Prenovljena brata 3008 in 5008 sta pripeljala v Slovenijo.
Ge za modela, ki ju je trg zelo dobro sprejel, zato so pri Peugeotu razmišljali, kako bi ju naredili še bolj privlačna. Za začetek je tu nekaj oblikovnih novosti, ki so opazne predvsem spredaj – na maski.
Prednja žarometa zdaj serijsko svetita v polni LED tehnologiji. Na višjih nivojih opreme so na voljo tudi naprednejši LED žarometi, ki imajo dodatne funkcije prilagodljivosti.
Osrednji sistem bomo lahko upravljali prek večjega zaslona na dotik, precej pomembnejša novost pa so novi asistenčni sistemi:
Aktivni sistem za zaviranje v sili prepoznava vozila, pešce in kolesarje tudi ponoči in je serijsko na voljo na vseh različicah.
Sistem za zadrževanje položaja na voznem pasu je zdaj sposoben držati vozilo točno tam, kamor ga je postavil voznik. Lahko drži sredino, oziroma vozi ob robu ali črti.
Za varno vožnjo ponoči skrbi tehnologija nočnega vida, ki s pomočjo infrardeče kamere pešce ali živali zaznava dvesto metrov dlje kot svetijo žarometi.
Model 3008 prinaša tudi hibridno tehnologijo. Gre za dve različici priključnega hibrida. Šibkejša ima en elektromotor in s tem pogon na prednji kolesni par, močnejša pa še drugega, ki poganja tudi zadnji kolesni par in s tem ponuja možnost štirikolesnega pogona.
Oba hibridna sklopa razpolagata z baterijo kapacitete 13,2 kWh. Največja moč polnjenja je 7,4 kW.
5008 hibridnih pogonov za zdaj nima, ima pa na voljo močnejšo različico dizelskega motorja. Na voljo je le še kot sedemsedežnik, ki v drugo sedežno vrsto sprejme celo tri otroške sedeže.
Cena novega 3008 je okoli 400 evrov višja od predhodnika, a ima novinec precej več serijske opreme. Cena vstopnega modela je po ceniku 24.220 evrov. 5008 se je podražil nekoliko bolj, a ima odslej serijsko sedem sedežev in več dodatne opreme. Vstopni model po ceniku stane 27.500 evrov. Na navedeni ceni pri slovenskem uvozniku ponujajo še okoli tri tisočake popusta.
V letu 2021 naj bi na slovenske ceste zapeljalo 550 modelov 3008 (20 od tega hibridov) ter 220 modelov 5008.