Na slovenske ceste je zapeljal prenovljeni Audi Q5.
Njegove dimenzije kajpak ostajajo enake, oblika pa s prenovo sledi vizualnim spremembam v sledi oblikovnega sloga novih Audijevih modelov.
Ksenonskih žarometov ni več, zdaj ti serijsko svetijo v polni LED tehniki, opcijsko pa so na voljo tudi matrični LED žarometi. Posebnost so zadnji “OLED” žarometi, ki imajo poleg “lepotne” tudi varnostno funkcijo – ob zaznani nevarnosti naleta na polno zažarijo.

V notranjosti ključno spremembo predstavlja umik vrtljivega kolesca za upravljanje osrednjega infozabavnega sistema. Zdaj imamo na voljo zaslon na dotik – enak kot ga že poznamo iz prenovljenega modela A4. Zaslon je vedno v enaki dimenziji, ne glede na naprednost “infotainmenta”. Opcijsko so na voljo tudi virtualni merilniki.

Za začetek bo izmed bencinskih motorjev na voljo različica 45 TFSI, ki jo žene dvolitrski turbobencinski motor. Nabor dizelskih pogonov tvorijo različice 35 TDI (prednji pogon), 40 TDI (štirivaljnik) Quattro in 50 TDI (šestvaljnik) Quattro. V kratkem sledi tudi športna različica SQ5, ki bo tudi tokrat opremljena z najmočnejšim turbodizelskim motorjem.
V ponudi ostajajo izključno samodejni menjalniki.

V kratkem sledite še dva priključna hibrida z dvema različno močnima elektromotorjema. Dodajamo, da so prav vse različice opremljene “vsaj” z blago hibridno tehnologijo (odvisno od motorja je ta 12- ali 48-voltna).

Vstopna različica prenovljenega Q5 stane dobrih 45 evrskih tisočakov, trenutno vstopni bencinski model pa 56. V letu 2021 želi slovenski uvoznik prodati okrog 150 vozil, številko pa kani povečati še nova različica Q5 Sportback, ki v salone pripelje spomladi.