Ranger Raptor je evropska alternativa ameriški ikoni, poltovornjaku F-150 Raptor. Ker je slednji dimenzijsko in pogonsko prevelik zalogaj za evropski trg, Ranger predstavlja logično in primerno iztočnico evropske različice. A Ranger v tovrstni podobi ni več delovni stroj, pač pa ekstremno terensko vozilo.
Ford Ranger Raptor
Zunanjost:
- zaščita podvozja
- robusten prednji odbijač
- nova maska
- razširjeni blatniki
Pogonska paleta:
- 2,0-litrski dizelski motor v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora
- motor bo dopolnjeval 10-stopenjski samodejni menjalnik
Vožnja:
Blažilniki Fox Racing Shox s prilagoditvijo glede na zaznani položaj zagotovijo večje sile blaženja pri ekstremni obremenitvi. Prednji blažilnik je za 32 % bolj tog in zadnji za 18%.
Nova zaščitna plošča za terensko vožnjo je izdelana iz visoko trdnega jekla debeline 2,3 mm – ta je za 60 odstotkov debelejša od običajne plošče v primerjavi s standardnim Rangerjem.
Odmik od tal znaša 283 mm, Ranger Raptor pa lahko brodi čez 850 mm globoko vodo.
Pristopni kot znaša 32,5 stopinj, izvozni pa 24.
Voznik lahko izbira med 6 voznimi načini.
Cena: 52.060 evrov (vključenih 2.000 evrov popusta) – CENIK
Prodajni cilj:
Ford Ranger je najbolje prodajani pick-up v Evropi. V letu 2019 je bilo do julija prodanih 26.600. Tudi v Sloveniji je model zelo priljubljen in enako naj bi veljalo za ekstremno različico Raptor, saj so nam pri Fordu zatrdili, da so zanj prejeli že nekaj deset naročil.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉
[…] zaradi velikega povpraševanja evropskih kupcev, je Ford tudi na naš kontinent pripeljal (sicer nekoliko prilagojenega) Raptorja […]