Hyundai je v Slovenijo pripeljal prenovljeno različico svojega priljubljenega kompaktnega modela i20.
Osvežitev je na področju oblikovanja manj obsežna – zajema predvsem nekoliko ostrejše linije na maski ter prednjem in zadnjem odbijaču, novi obliki platišč ter novi barvi.
V potniški kabini lahko po prenovi najdemo izboljšane materiale in še nekaj novih detajlov na čelu z LED osvetlitvijo. Pred voznikom se (serijsko) nahajajo digitalni merilniki, posodobljen pa je bil tudi osrednji sistem.
Nadgrajena je tudi ponudba varnostno-asistenčnih sistemov: I20 lahko odslej prepozna tudi kolesarje in po potrebi zavira v sili, tu pa so še izboljšan sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, nadzor prečnega prometa in prepoznavanje prometnih znakov.
Pogonska ponudba ostaja enaka – vstopni model je 1.2 MPI (62 kW), ki je na voljo od 16.800 evrov, višje na seznamu pa je 1.0 T-GDi (74 ali 88 kW) z začetno ceno 18.000 evrov. V primeru izbire blago hibridne tehnologije (možno le pri 1.0) je začetna cena 19.600 evrov. V naboru menjalnikov najdemo 5- ali 6-stopenjskega ročnega ter 7-stopenjskega dvosklopčnega.
Maja bo v prodajne salone prišla še osvežena različica N-line, ki prinaša športne dodatke ter nekoliko glasnejši izpuh. Cena zanjo še ni znana. V ponudbi bo ostal tudi športni i20 N.