Oblikovne novosti so pokrov motorja, ki je spredaj rahlo dvignjen, maska ter oba odbijača. Bolj kot nova oblika žarometov je pomemba njihova tehnika – odslej so že serijsko na voljo polni LED žarometi, za doplačilo pa so na voljo tudi pametni matrični (IQ Light).

Prva generacija Tiguana je na slovenski trg pripeljala avgusta leta 2007 in tedaj je slovenskega uvoznika zanimanje slovenskih kupcev zanjo popolnoma presenetilo. Kot se spominja direktor Volkswagna v Sloveniji, Marko Škriba, so tedaj za slovenske kupce zagotovili precej premalo vozil, zaradi česar je nastalo nemalo slabe volje. Takrat so po njegovih besedah prvič zares začutili, kako pomemben bo tovrsten avto postal v Sloveniji.
Tiguan ostaja med najbolj prodajanimi vozili svojega razreda v Sloveniji tudi danes, pa tudi globalno gre za enega najpomembnejših Volkswagnovih modelov nove dobe.

V notranjosti izstopajo nov “infotainment” sistem, nov volanski obroč (pri nivoju R-line občutljiv na dotik) ter nova enota klimatske naprave (odslej brez fizičnih gumbov).

S prenovo je kupcem na voljo različica eHybrid (priključni hibrid). Gre za sodelovanje 1,4-litrskega turbobencinskega motorja TSI in elektromotorja, ki energijo črpa iz baterije s kapaciteto 13 kWh. Takšen Tiguan naj bi omogočal povsem električno vožnjo do hitrosti 130 km/h, električni doseg pa naj bi znašal do 60 kilometrov. Skupna sistemska moč hibridnega sistema znaša 180 kilovatov.
V kombinaciji z enim od navigacijskih sistemov lahko Tiguan eHybrid ob aktiviranem vodenju do cilja prek GPS-sistema in kartografskih podatkov samodejno aktivira prediktivno strategijo hibridnega delovanja. To pomeni, da sistem pri izračunavanju poti upošteva topografijo, podatke o relaciji in ciljno območje. Prediktivna hibridna strategija pripomore k temu, da pogonski sistem optimalno izkorišča električno energijo, shranjeno v litij-ionski bateriji, in s tem zmanjšuje porabo goriva.
Druga pomembna novost je prihod različice R, ki bo razpolagala z največjo močjo v ponudbi Tiguana – 235 kilovatov (320 KM). Moč se bo prenašala na štirikolesni pogon s tehnologijo R-Performance Torque Vectoring, ki lahko deli navor tudi med obe zadnji kolesi glede na to, katero kolo ima več oprijema.

Dizelski motorji TDI so zdaj kombinirani z dvema SCR-katalizatorjema z dvojnim vbrizgavanjem aditiva AdBlue. Ta tehnologija se imenuje twindosing in zaradi nje so se v primerjavi s prejšnjim modelom močno zmanjšale emisije dušikovih oksidov. Bencinski motorji so ostali nespremenjeni.

Izboljšan sistem Travel Assist (sistem za zadrževanje vozila na voznem pasu, sistem za preprečevanje naleta in prediktivni tempomat) omogoča asistirano vožnjo do 210 kilometrov na uro.

Do zdaj je največ slovenskih kupcev poseglo po različici z dvolitrskim turbodizelskim motorjem s 110 kW, menjalnikom DSG, dvokolesnim pogonom in nivojem opreme R-line.
Prenovljeni Tiguan je na voljo od 25.301 eur, slovenski uvoznik pa želi v letu 2021 prodati od 1.300 do 1.400 vozil. Jeseni 2021 bo na ceste zapeljal tudi prenovljeni Tiguan Allspace.