Nova Škoda Octavia se zdaj tudi uradno predstavlja v Sloveniji. Ta pri nas tradicionalno zelo priljubljen model ostaja prostorski rekorder, poleg tega pa prinaša novo obliko, nov koncept notranjosti, nove tehnologije in nove vrste pogonov.
Škoda Octavia | novosti:
Mere:
- v primerjavi s predhodnico zrasla v vse dimenzije
- prvič enake dimenzije limuzine in karavana
Zunanjost:
- nov oblikovalski jezik, ki ga je začela narekovati Scala
- prvič do 19-palčna platišča
Notranjost:
- minimalističen koncept
- nov dvokraki (opcijsko trokraki) volanski obroč
- ročica samodejnega menjalnika nima več mehanske povezave z menjalnikom (“shift by wire”)
- nova ambientalna osvetlitev
- mehanske ročne zavore ni več
- žaromete upravljamo na dotik
- notranjo osvetlitev upravljamo na dotik
Prtljažnik:
- ostaja največji v segmentu
- veliko elementov za fiksiranje predmetov in možnosti prilagajanja
- limuzina: 600/1555 l
- combi: 640/1700 l
Digitalizacija:
- 8- ali 10-palčni sredinski zaslon na dotik
- pod 10-palčnim zaslonom drsnik na dotik
- pod drsnikom le nekaj fizičnih gumbov za najpomembnejše funkcije
- klimatsko napravo upravljamo izključno prek zaslona na dotik
- pred voznikom nov 10,25-palčni digitalni zaslon (4 različni pogledi)
- prvič pri Škodi tudi projekcijski zaslon s projekcijo v vetrobransko steklo
Pogonska paleta:
- Bencinski motorji:
- 1.0 TSI EVO, 81 kW/110 KM
- 1.5 TSI EVO, 110 kW/150 KM
- 2.0 TSI 4×4, 140 kW/190 KM
- Dizelski motorji:
- 2.0 TDI, 85 kW/116 KM ali 110 kW/150 KM
- 2.0 TDI 4×4, 110 kW/150 KM ali 147 kW/200 KM
- Blagi hibridni pogon:
- 1.0 TSI EVO e-TEC, 81 kW/110 KM
- 1.5 TSI EVO e-TEC, 110 kW/150 KM
- Hibridni pogon:
- 1.4 TSI iV, 150 kW/204 KM
- 1.4 TSI iV, 180 kW/245 KM
- Plinski pogon:
- 1.5 TSI G-TEC, 96 kW/130 KM
Odvisno od izbire motorja sta na voljo šeststopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik DSG.
Varnost in asistenčni sistemi:
- nova asistenca za ovire z aktivnim ojačanjem navora volana vozniku pomaga, da nadzorovano obvozi oviro in prepreči nevarnost trčenja s pešcem, kolesarjem ali drugimi vozili
- v križiščih lahko asistenca za zavijanje levo zazna nasproti vozeče vozilo, opozori voznika na nevarnost ali avtomatsko ustavi vozilo
- ko potnik odpre vrata, mu opozorilo ob izstopanju prikaže, če se od zadaj približuje drugo vozilo ali kolesar
- novost je tudi funkcija za opozarjanje na lokalne nevarnosti, ki voznika avtomatsko opozori na ovire v prometu v neposredni bližini vozila, na primer na konec zastoja
Cena:
- Limuzina:
- Active: 17.747 evrov
- Ambition: 18.893 evrov
- Style: 22.726 evrov
- CENIK
- Karavan:
- Active: 18.446 evrov
- Ambition: 19.593 evrov
- Style: 23.444 evrov
- CENIK
Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:
V veliki večini karavanska izvedenka. Pri slovenskem uvozniku predvidevajo prodajo 2.300 karavanov in 300 limuzin letno.
Dodatne različice:
Priključni hibrid in športna različica RS prideta na trg konec poletja.
Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉