Nova Škoda Octavia se zdaj tudi uradno predstavlja v Sloveniji. Ta pri nas tradicionalno zelo priljubljen model ostaja prostorski rekorder, poleg tega pa prinaša novo obliko, nov koncept notranjosti, nove tehnologije in nove vrste pogonov.

Škoda Octavia | novosti:

Mere:

  • v primerjavi s predhodnico zrasla v vse dimenzije
  • prvič enake dimenzije limuzine in karavana

Zunanjost:

  • nov oblikovalski jezik, ki ga je začela narekovati Scala
  • prvič do 19-palčna platišča

Notranjost:

  • minimalističen koncept
  • nov dvokraki (opcijsko trokraki) volanski obroč
  • ročica samodejnega menjalnika nima več mehanske povezave z menjalnikom (“shift by wire”)
  • nova ambientalna osvetlitev
  • mehanske ročne zavore ni več
  • žaromete upravljamo na dotik
  • notranjo osvetlitev upravljamo na dotik

Prtljažnik:

  • ostaja največji v segmentu
  • veliko elementov za fiksiranje predmetov in možnosti prilagajanja
  • limuzina: 600/1555 l
  • combi: 640/1700 l

Digitalizacija:

  • 8- ali 10-palčni sredinski zaslon na dotik
  • pod 10-palčnim zaslonom drsnik na dotik
  • pod drsnikom le nekaj fizičnih gumbov za najpomembnejše funkcije
  • klimatsko napravo upravljamo izključno prek zaslona na dotik
  • pred voznikom nov 10,25-palčni digitalni zaslon (4 različni pogledi)
  • prvič pri Škodi tudi projekcijski zaslon s projekcijo v vetrobransko steklo

Pogonska paleta:

  • Bencinski motorji:
    • 1.0 TSI EVO, 81 kW/110 KM
    • 1.5 TSI EVO, 110 kW/150 KM
    • 2.0 TSI 4×4, 140 kW/190 KM
  • Dizelski motorji:
    • 2.0 TDI, 85 kW/116 KM ali 110 kW/150 KM
    • 2.0 TDI 4×4, 110 kW/150 KM ali 147 kW/200 KM
  • Blagi hibridni pogon:
    • 1.0 TSI EVO e-TEC, 81 kW/110 KM
    • 1.5 TSI EVO e-TEC, 110 kW/150 KM
  • Hibridni pogon:
    • 1.4 TSI iV, 150 kW/204 KM
    • 1.4 TSI iV, 180 kW/245 KM
  • Plinski pogon:
    • 1.5 TSI G-TEC, 96 kW/130 KM

Odvisno od izbire motorja sta na voljo šeststopenjski ročni ali 7-stopenjski samodejni menjalnik DSG.

Varnost in asistenčni sistemi:

  • nova asistenca za ovire z aktivnim ojačanjem navora volana vozniku pomaga, da nadzorovano obvozi oviro in prepreči nevarnost trčenja s pešcem, kolesarjem ali drugimi vozili
  • v križiščih lahko asistenca za zavijanje levo zazna nasproti vozeče vozilo, opozori voznika na nevarnost ali avtomatsko ustavi vozilo
  • ko potnik odpre vrata, mu opozorilo ob izstopanju prikaže, če se od zadaj približuje drugo vozilo ali kolesar
  • novost je tudi funkcija za opozarjanje na lokalne nevarnosti, ki voznika avtomatsko opozori na ovire v prometu v neposredni bližini vozila, na primer na konec zastoja

Cena:

  • Limuzina:
    • Active: 17.747 evrov
    • Ambition: 18.893 evrov
    • Style: 22.726 evrov
    • CENIK
  • Karavan:
    • Active: 18.446 evrov
    • Ambition: 19.593 evrov
    • Style: 23.444 evrov
    • CENIK

Najverjetnejša izbira slovenskega kupca:

V veliki večini karavanska izvedenka. Pri slovenskem uvozniku predvidevajo prodajo 2.300 karavanov in 300 limuzin letno.

Dodatne različice:

Priključni hibrid in športna različica RS prideta na trg konec poletja.

Več o vozilu boste lahko na našem portalu prebrali, ko zaključimo s testom. Za vsa dodatna vprašanja o vozilu smo na voljo na Facebook profilu @Avtoportret.si in Instagram profilih @Avtoportret.si in @LukaGregoric, vabljeni pa tudi h komentiranju prispevka. 😉

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj