Volkswagen je pol leta po mednarodni premieri tudi na slovenske ceste pripeljal svoj novi električni kombi ID. Buzz. Gre za potniški ali tovorni kombi, ki navdušuje predvsem s svojim dizajnom. Slednji se namreč zgleduje po legendarnem “Bulliju” – torej modelu T1.
Za zdaj je na voljo le različica s krajšo medosno razdaljo, kasneje pa na trg prihaja tudi podaljšana (za 25 cm), ki bo lahko opremljena s sedmimi sedeži, ali pa bo razpolagala z večjim tovornim prostorom (pri krajši ima slednji prostornino 3.900 litrov).
Kot smo pri platformi MEB navajeni, je v osnovi elektromotor nameščen na zadnjo os in to tudi poganja. Ta elektromotor ima največjo moč 150 kilovatov. Kasneje bo Volkswagen na trg poslal tudi različico z dvema elektromotorjema (dodatnim na prednji osi), ki bo zagotavljala štirikolesni pogon.
Baterija, ki tehta skoraj 500 kilogramov, razpolaga z uporabno kapaciteto 77 kWh. Po (v praksi težko dosegljivemu) standardu WLTP naj bi ID. Buzz z enim polnjenjem prevozil prek 400 kilometrov, a za kaj takega bi se morala povprečna poraba spustiti pod 20 kWh/100 km, kar pa je glede na izkušnje pri tako zajetnih avtomobilih praktično nemogoče tudi v električnim vozilom prijaznih pogojih.
Največja moč polnjenja z enosmernim tokom znaša 170 kilovatov, z izmeničnim pa 11 kilovatov. Vtičnica za polnjenje se nahaja zadaj desno.
Po našem mnenju ID. Buzz prinaša eno najbolj domiselno oblikovanih notranjosti na avtomobilskem trgu ta hip. Materiali so lični, a robustni. Vožnja je po prvih zbranih vtisih udobna in sproščujoča za vse potnike, le kakšen zračnik ventilacije bi si želeli tudi zadaj.
Cena osnovne tovorne različice znaša dobrih 59 tisočakov, cena osnovne potniške pa slabih 65 tisočakov.