V Slovenijo je pripeljal nov Volkswagnov križanec – prvi, ki ga uvrščamo med t. i. CUV-je – torej kupejevske križance, ki jih tipizira kupejevsko spuščajoča strešna linija.

Taigo se po zasnovi uvršča med Pola in T-crossa. Na primer položaj sedenja za volanom je pri Taigu 5 centimetrov višji kot pri Polu in 5 centimetrov nižji kot pri T-crossu.

V notranjosti se pred voznikom serijsko nahaja digitalni zaslon merilnikov, ki je na voljo v dveh različnih dimenzijah. Naprednejši meri 10,25 palca in ponuja nekaj dodatnih možnosti ter boljšo ločljivost v primerjavi z 8-palčnim osnovnim.

Volumen prtljažnega prostora znaša 440 litrov, ob podrti zadnji klopi pa se ta poveča na 1.266 litrov. V prtljažniku imamo na razpolago koristi dvojnega dna in to kljub prisotnosti rezervnega kolesa.

Vse izvedbe Taiga so serijsko opremljene s sistemom “lane assist”, sistemom za preprečevanje naleta in zaznavanjem utrujenosti voznika. Na voljo so tudi sistem “travel assist”, ki združuje aktivni tempomat in “lane assist”, kamera za vzvratno vožnjo, nadzor mrtvih kotov ter sistem za samodejno parkiranje.

Za pogon bosta skrbela dva bencinska motorja. Gre za 1,0-litrski trivaljnik (70 ali 81 kW) in 1,5-litrski štirivaljnik (110 kW). Slednji je na voljo le v kombinaciji z “našminkano” opremo R-Line in s samodejnim menjalnikom DSG. Dizelski motorji niso predvideni, za zdaj pa tudi ne hibrid, a platforma MQB omogoča naknadno odločitev za vpeljavo hibrida, če bi se na trgu pojavilo dovolj interesa.

Prodajni cilji slovenskega uvoznika so ambiciozni, saj gre za danes zelo priljubljen segment. Osnovni model je na voljo za vsaj 19.461 evrov, ta pa je že opremljen na primer s kamero za vzvratno vožnjo in sistemom “travel assist”. Če kupec v Sloveniji danes naroči Taiga po meri, bo dobavni rok znašal dobrih šest mesecev.