Peugeot trenutno zaseda vodilno mesto na evropskem trgu kompaktnih SUV-jev po zaslugi modelov 5008 in 3008. 5008 z več kot 300.000 prodanimi primerki od lansiranja v letu 2017 beleži prodajne uspehe v Evropi in na mednarodnih trgih.
5008 je dobil nekaj oblikovne svežine prek oblikovno prenovljenega prednjega dela na čelu z masko, novih zadnjih luči Full LED, novih barv karoserije in nove opcije “Black Pack”.
5008 ima odslej povsem novo strukturo prodajnega izbora, ki je bila pred kratkim vpeljana skupaj z modelom 308. Prodajni izbor zajema tri nivoje opreme, za vsakega pa je na voljo še dodaten komplet opreme poimenovan “pack”.
Prednja žarometa sta pridobila tehnologijo LED, ki je na voljo od osnovnega nivoja opreme, pri nivojih opreme GT/GT Pack pa imata še funkcije za osvetlitev v ovinku (EVS), ki izboljša vidljivost do hitrosti 90 km/h. Posebej velja omeniti, da je prednji meglenki nadomestila funkcija “Foggy Mode”, ki je vgrajena v žarometa Full LED in sproži vklop zasenčenih luči z zmanjšano jakostjo, kadar so vklopljene zadnje meglenke.
Zdaj že dobro prepoznavni Peugeotov i-Cockpit ima odslej 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo. Novi 10-palčni sredinski zaslon na dotik je serijsko opremljen s sedmimi klavirskimi tipkami, ki omogočajo hitrejši dostop do glavnih funkcij za udobje. V predelu sredinske konzole imajo vsi motorji z notranjim zgorevanjem, ki so opremljeni s samodejnim menjalnikom, odslej serijsko na voljo izbirnik načina vožnje, s katerim je možno izbirati med načini: Normal, Sport in Eco.
Novi so tudi nekateri asistenčni sistemi:
- Sistem za nočno vidljivost (Night Vision) zaznava živa bitja (pešce/živali) pred vozilom ponoči ali ob slabši vidljivosti. Sistem zaznava v dometu do 200-250 metrov, torej onstran dometa dolgih luči, ter na sredini digitalne instrumentne plošče prikaže infrardečo sliko območja v voznikovem vidnem polju.
- Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop and Go (samodejni menjalnik EAT8) dodatno samodejno ponovno zažene vozilo, če se je zaustavilo za manj kot 3 sekunde. V nasprotnem primeru pa ja možno funkcijo ponovno sprožiti z enim samim pritiskom na pedal za plin ali na skrajni del obvolanske ročice. Funkcija je na voljo od 0 km/h dalje.
- Pomoč pri zadržanju na voznem pasu z možnostjo izbire položaja (v povezavi s prilagodljivim tempomatom Stop and Go) odobri položaj na voznem pasu, ki ga je izbral voznik in od njega zahteva, da zadrži roki na volanu.
- Samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, od hitrosti 5 km/h do 140 km/h, odvisno od izvedenke) z opozorilnikom na nevarnost naleta.
- Razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop, enosmerna cesta, prepovedano prehitevanje …).
Proizvodnja novega 5008, ki bo v Evropi naprodaj od konca leta 2020, bo potekala v Franciji v proizvodnih obratih Sochaux in Rennes.