Volkswagen je predstavil tretjo generacijo svojega izjemno priljubljenega kompaktnega SUV-ja.
Na priljubljenost Tiguana kažejo prodajne številke: Volkswagen je v preteklih dveh generacijah prodal kar 7,5 milijona vozil.
Na področju pogonov Volkswagen izpostavlja nadgrajen priključno hibridni pogon, ki sedaj razpolaga z baterijo (razmeroma zajetne) kapacitete 19,7 kWh. Slednja bi lahko omogočala okoli 100 km električnega dosega.
Poleg hibrida bodo na voljo tudi 1,5-litrski turbobencinski motor (prednji pogon), 2-litrski turbobencinski motor (štirikolesni pogon) in 2-litrski turbodizelski motor (prednji ali štirikolesni pogon). Motorji imajo še nekaj različnih variant glede na svojo moč. Ročnega menjalnika ne bo več na voljo.
Dimenzije novega Tiguana so v primerjavi z njegovim predhodnikom v vse smeri nekoliko večje. Dolžina je tako večja za 3 centimetre, prtljažnik pa za 37 litrov (zdaj ima skupaj 652 litrov uporabne prostornine).
Notranjost je zasnovana po vzoru trenutnih trendov in Volkswagnovih oblikovalskih smernic. Na sredini kraljuje velik zaslon, novost je vrtljivi gumb na sredinski konzoli (z njim izbiramo različne načine delovanja pogona in ambienta v notranjosti), kot je bilo napovedano, pa so se na volanski obroč vrnili fizični gumbi.
Novi Tiguan bo v Nemčiji na voljo od februarja 2024 z začetno ceno 36.600 evrov, slovenske podrobnosti pa sledijo.