Nemški avtomobilski proizvajalec predstavlja prenovo modela T-Roc, ki bo še naprej na voljo v treh različicah: T-Roc, T-Roc R in T-Roc Cabriolet. Križancu je osvežitev prinesla drznejši izgled in modernejšo kabino. Osnovna izvedenka modela je bila predstavljena leta 2017 in takoj požela precejšen uspeh – od takrat do danes je bilo namreč prodanih več kot milijon primerkov.
Največjo razliko lahko opazimo pri žarometih, ki serijsko svetijo v LED tehniki. Ob doplačilu bo kupec lahko izbral matrične žaromete IQ Light z osvetljeno letvijo na maski hladilnika in zadnje luči s funkcijo dinamičnih smernikov.

V notranjosti se bo uporabnik srečal s kakovostnejšimi serijskimi materiali vratnih oblog, ki so v različicah Style in R-Line iz umetnega usnja. Ob izbiri paketa Style so opcijsko na voljo tudi udobnejši sedeži s sredinskimi oblogami ArtVelours, medtem ko so pri paketu R-Line na voljo športni sedeži, ki so bili prej rezervirani zgolj za različico T-Roc R. Velikost osrednjega zaslona je odvisna od izbire opreme, najimenitnejši pa meri 9,2 palca. Del serijske opreme sta tudi na novo zasnovan multifunkcijski volan in digitalna instrumentna plošča, ki je ob izbiri opcijskega »Digital Cockpit Pro« 10,25-palčna.
Vmesnik je povezan s tretjo generacijo infozabavnega sistema MIB3, ki nudi tudi povezljivost s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Asistenčna sistema Front in Lane Assist sta serijska, opcijski sistem IQ.Drive Assist pa v kombinaciji s pametnim tempomatom omogoča še dodatna pomagala pri vožnji do hitrosti 210 km/h.

Paleto pogonskih sklopov sestavljajo trije bencinski TSI in dva dizelska TDI motorja, ki delujejo v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom (DSG). Vstopni trivaljni litrski motor premore 81 kW (110 KM), 1,5-litrski štirivaljnik lahko iz sebe iztisne 110 kW (150 KM), 2-litrski, ki je od treh najmočnejši pa se ponaša z močjo 140 kW (190 KM). Motorno paleto zaokrožata 2-litrska dizelska motorja z močjo 85 in 110 kW (115 in 150 KM). Pri najmočnejšemu bencinskemu motorju je štirikolesni pogon 4MOTION del serijske opreme, medtem, ko je pri dizlu s 110 kW opcijski.
Vrh ponudbe zastopa izvedenka T-Roc R, ki je opremljena s štirikolesnim pogonom in pod pokrovom motorja skriva bencinski štirivaljnik z močjo 221 kW (300 KM).
Novinec prihaja v slovenske prodajne salone spomladi, cene pa se bodo gibale od 23.495 evrov naprej za osnovno izvedenko T-Roc in od 31.850 evrov naprej za izvedenko T-Roc Cabriolet.