Ameriški avtomobilski gigant je razkril novega Rangerja, ki so ga inženirji v Avstraliji s pomočjo izkušenj uporabnikov ponesli še nivo višje od prejšnje generacije. Ker gre za avtomobil, ki mora biti v prvi vrsti praktičen in robusten, se od njega pričakuje veliko.

Nova generacija Rangerja ima pet centimetrov daljšo medosno razdaljo in je pet centimetrov širša, zato njene mišice pridejo še bolj do izraza, hkrati pa je povečana prostornost.

Primerjava stare in nove generacije Rangerja

Pri oblikovanju svežega izgleda so se pri Fordu potrudili in se poglobljeno posvetovali z dosedanjimi lastniki Rangerja. Opravili so več kot 5.000 intervjujev in številne delavnice z uporabniki, da bi razumeli njihovo razmišljanje in pričakovanja za novo generacijo. Rezultat je mišičast in robusten izgled, h kateremu na sprednjem delu pripomore večja maska hladilnika in veliki žarometi v obliki črke C, ki bodo opcijsko lahko matrični. Stran Rangerja zaznamujejo mišičasti kolesni loki in linije, ki skladno vodijo do zadnjega dela vozila. Tudi zadek je bolj razgiban kot pri prejšnji generaciji, največ pa k temu prispevajo prenovljene in bolj dinamične luči.

»Lastniki prejšnje generacije poltovornjaka so bili pri željah za novo generacijo zelo jasni. Povedali so, da mora Ranger zgledati robusten in pri vozniku vzbujati zaupanje ter samozavest,« je povedal Max Tran, vodja Fordovega oddelka za oblikovanje.

Notranjost je v znamenju tehnološke revolucije. Vozniku bodo na voljo nova digitalna instrumentna plošča in kakovostnejši materiali, na sredini armaturne plošče pa bodo prsti uporabnika drseli po pokončnem 10,1- ali 12-palčnem zaslonu na dotik. Gumbov v kabini je manj, saj se je po zaslugi novega velikega zaslona nanj prestavilo upravljanje z večino funkcijami. povezljivost bo skrbel Fordov sistem Sync4 in med drugim omogočal tudi možnost brezžičnih posodobitev.

Paleta pogonskih sklopov bo na začetku vsebovala tri turbodizelske motorje. Najmočnejši med njimi bo 3-litrski V6 (enak kot ga lahko najdemo v Volkswagnemu Amaroku), po katerem bodo posegali predvsem kupci, ki potrebujejo veliko navora ob vlečenju tovora. Šibkejša dizelska motorja sta že poznani 2-litrski različici z enojno ali dvojno turbino. Novi Ranger bo na voljo z ročnim 6-stopenjskim ali posodobljenim samodejnim 10-stopenjskim menjalnikom.

Kupci bodo lahko izbirali med dvema sistemoma štirikolesnega pogona – elektronskim z možnostjo izbire med vožnjo in naprednim novim sistemom stalnega štirikolesnega pogona z načinom ‘nastavi in pozabi’, ki je zasnovan za zmogljivost, ko in kjer jo uporabniki potrebujejo.

Proizvodnja za globalni trg bo stekla prihodnje leto v tovarni na Tajskem in v Južni Afriki, v slovenskih salonih pa ga lahko pričakujemo šele v začetku leta 2023.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here