Novi Renaultov terenec Austral vstopa v zadnjo etapo razvoja. Zadnja testiranja bodo potekala s približno s sto vozili, ki bodo prevozila dva milijona kilometrov. Tako bo okrog 900 voznikov po javnih cestah prevozilo 600 tisoč kilometrov v dejanskih prometnih razmerah, medtem ko bodo še 1,4 milijona kilometrov prevozili na zaprtih preskusnih stezah.
Te preskusne vožnje bodo med drugim omogočile dokončno preverjanje finih nastavitev nove konstrukcijske osnove CMF-CD3, delovanja in umeritev pomagal za vožnjo, zvočne zatesnjenosti in tudi udobnosti vzmetenja.

Elektrificirani pogoni
Med temi preskusi so tudi takšni za preverjanje motorjev. Austral bo imel v ponudbi samo bencinsko-hibridne motorje. Ponudba bo večinoma sestavljena z novo motorno opcijo: najnovejšo generacijo E-Tech hibrida, 1.3 TCe motorja z 12V blagim hibridom, prvič pa s tem modelom v Renaultovo ponudbo prihaja blagi hibridni pogonski sklop 1.2 TCe z napetostjo 48 voltov. Najzmolgjivejša različica naj bi imela 150 kW (200 KM) največje moči.