Pri Škodi so predstavili novosti, ki jih prinaša prenova modela Kodiaq. Novosti so oblikovne in tehnološke, športna različica RS pa je dobila popolnoma nov pogon. Še vedno sta na voljo pet- in sedemsedežna različica.

Vizualne novosti zajemajo novo masko, pokrov motorja, zadnji spojler ter nove odbijače. Žarometi so odslej serijsko v polni LED tehnologiji, za doplačilo pa so na voljo tudi matrični.

V notranjosti so prvič na voljo ventilirani ergonomski sedeži z masažno funkcijo. Vse različice so opremljene tudi z novim volanskim obročem (dvokrakim pri osnovnih in trikrakim pri športni različici RS). Posodobljen je tudi digitalni zaslon merilnikov pred voznikom.

Posodobljena pogonska paleta zdaj zajema pet motorjev:
Gorivo | Motor | Največja moč | Menjalniki | Pogoni |
---|---|---|---|---|
Bencin | 1.5 TSI | 110 kW | 6-stopenjski ročni | Dvokolesni (prednji) |
Bencin | 2.0 TSI | 140 kW | 7-stopenjski DSG | Štirikolesni |
Bencin | 2.0 TSI | 180 kW | 7-stopenjski DSG | Štirikolesni |
Dizel | 2.0 TDI | 110 kW | 7-stopenjski DSG | Dvo- ali štirikolesni |
Dizel | 2.0 TDI | 147 kW | 7-stopenjski DSG | Štirikolesni |
Dva turbodizelska in tri turbobencinske motorje. Na začetku ponudbe je 1,5-litrski TSI, ki po potrebi izklaplja dva izmed štirih valjev.

Najzmogljivejša različica je turbobencinski 2.0 TSI s 180 kW, ki je v športnem modelu RS zamenjal turbodizla. Poleg 4 kW več moči pri Škodi pravijo, da je novi motor od svojega predhodnika tudi 60 kilogramov lažji, k prihranku pri teži pa doda tudi lažji DSG menjalnik (dodatnih 5 kilogramov).

Nadgrajeni asistenčni sistemi zajemajo radarski tempomat, ki deluje do hitrosti 210 km/h, sistem za zaviranje v sili pa zaznava pešce in kolesarje. Novi senzorji na zadku zdaj pripravijo vozilo in potnike na nevanost trka od zadaj.

Proizvodnja velikega Škodinega mestnega terenca bo še naprej potekala v štirih državah (Češka, Rusija, Indija, Kitajska).