Volkswagen je izdal serijo skic, ki praktično popolnoma razkrivajo podobo nove generacije modela Amarok. Ta je po novem tesen sorodnik Fordovega Rangerja. S skic in po zaslugi izkušenj s preteklo generacijo Rangerja lahko brez dvoma sklepamo, da mu vožnja po brezpotjih ne bo tuja.
Pri nemškem proizvajalcu so dejali, da bodo novega Amaroka od konkurence ločevali asistenčni sistemi in udobje – pri znamki ga namreč uvrščajo pod premijske »pick-upe«. Obljubljajo tudi izjemne terenske zmogljivosti, za kar bo poskrbela višja oddaljenost od tal kot pri predhodniku. Praktičnost ostaja, v »kesonu« bomo namreč še vedno lahko prevažali standardno Euro paleto.
Novinec je zrasel – v dolžino meri 5,35 metra, kar je deset centimetrov več od predhodnika, pridobil pa bi naj tudi na širini.
Navdušence nad tovrstnimi vozili so potolažili z dejstvom, da se z novo generacijo iz palete pogonskih sklopov ne bo poslovil niti priljubljeni turbodizelski V6 motor, ki zagotavlja vlečno moč in Amaroku vliva še bolj robusten karakter.