Po predstavitvi nove generacije Rangerja so pri Fordu predstavili še »besno« različico. Raptor je poltovornjak, ki se najbolje znajde izven asfaltne ceste, ravno zaradi tega pa na njej privabi številne poglede, saj zagotovo izstopa med avtomobili, ki jih vsakodnevno srečujemo v prometu.

Še vedno govorimo o težkokategorniku, ki se lahko zoperstavi težjim obremenitvam in premaguje zahteven teren. Za to robustnost je poleg številnih ojačitev in dodatkov na karoseriji zadolžen tudi blok motorja, ki je izdelan iz zlitine železa in grafita, zaradi česar bi naj bil za 75 odstotkov čvrstejši od blokov iz železovih zlitin.

Raptorjevo domače okolje vsekakor niso ceste.

Za surovo moč bo skrbel 3-litrski Ecoboost V6 motor z dvema turbinama, ki Raptorju omogoča moč 212 kW (288 KM) in 491 Nm navora. Za natančno nastavitev motorja, ki je združen z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, so poskrbeli na oddelku Ford Performance. Za odlično odzivnost motorja je zadolžen sistem, po zaslugi katerega se turbopuhalke vrtijo še do tri sekunde po tem, ko je stopalka za plin spuščena – tako lahko začne voznik recimo v ovinku prej pospeševati.

Na voljo bo kar sedem voznih programov (trije cestni in štirje »off-road«), za nadzor zvočne kulise izven kabine pa bodo na izbiro programi Quiet, Normal, Sport in Baja. Z njimi se stopnjuje razjarjenost izpušnega sistema, ki je v programu Quiet zelo uglajen, v programu Baja pa najbolj agresiven.

Zaradi številnih ojačitev karoserije in zmogljivega podvozja, je Raptor kos tudi težjim obremenitvam.

Na novo zasnovano je tudi podvozje – maksimalni nadzor ob neravnem terenu zagotavljajo nove aluminijaste zgornje in spodnje krmilne roke, vzmetenje z dolgim hodom in izpopolnjen Wattov člen na zadnji osi. Za vrhunsko blaženje skrbijo blažilniki Fox Live Valve, ki omogočajo hitrejše prilagajanje vsemu kar se znajde pod kolesi. Voznikom, ki radi zaidejo na najzahtevnejše podlage, bo pomagala zapora sprednjega in zadnjega diferenciala.

Vse napredne tehnologije, ki smo jih spoznali ob premieri Rangerja, bomo srečali tudi v izvedenki Raptor – to vključuje matrične žaromete in tehnično napredno kabino, ki potnikom nudi tudi dobršno mero udobja.

Prvi kupci bi naj za volan svojega novega jeklenega konjička poprijeli proti koncu letošnjega leta.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here