Peugeot je predstavil tretjo generacijo modela 308. Novinec poleg novega logotipa znamke uvaja tudi elektrificirane pogone, med katerimi sta tudi dva priključna hibrida. V Slovenijo prihaja septembra.

Največja dimenzijska sprememba v primerjavi s predhodnikom se je zgodila pri medosni razdalji, ki je zrasla za 5,5 centimetra, kar botruje k več prostora za potnike na zadnji klopi. Novi prtljažnik ima 412 litrov uporabne prostornine, kar pomeni, da bo novi 308 očitno med najbolj praktičnimi izbirami v svojem segmentu.

Še več prostora pa bo ponudila karavanska različica z oznako SW, ki bo prav tako na voljo. Razkritje Peugeot obljublja v prihodnjih mesecih.

Notranjost vozila je bila popolnoma prenovljena in še nadgrajuje Peugeotovo zasnovo, ki smo jo preizkušali pri ostalih modelih zadnje generacije. Povsem nov je 10-palčni zaslon na dotik, ki ponuja tudi povezovanje prek Apple CarPlay in Android Auto.

Tudi novi 308 se drži recepta z imenom i-Cockpit. Nove digitalne merilnike bo voznik torej še naprej gledal nad volanskim obročem.

Novi 308 bodo lahko poganjali bencinski, dizelski ali priključno hibridni pogoni. Vstopni model je PureTech 110, ki ga poganja 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik s 110 KM, močnejša različica enakega motorja pa je Puretech 130 s 130 KM. Serijsko je na voljo ročni 6-stopenjski menjalnik, opcijsko pa lahko kupec pri močnejši bencinski različici izbere tudi 8-stopenjsko avtomatiko.

Edina dizelska izbira je BlueHDi 130 – 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 130 KM, ki je na voljo zgolj s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Vrh ponudbe zaokrožata priključna hibrida, ki električno energijo črpata iz baterije z zalogo 12,4 kWh. Baterija je sicer manjša kot pri modelu 3008, a pri Peugeotu vseeno trdijo, da bi lahko zgolj na elektriko prevozili do 60 kilometrov.

Hibridni različici Hybrid 180 in Hybrid 225 se razlikujeta v moči bencinskega motorja – ta poskrbi za razliko v skupni sistemski moči, ki je razvidna že iz imena pogona. Baterija podpira največjo moč polnjenja 7,4 kW.

Glavna novost na področju asistenčnih sistemov je pametni prediktivni tempomat, ki bo samodejno prilagajal hitrost pred zavoji, kar bo sposoben početi do hitrosti 180 km/h. Pridobitev je tudi sistem za nadzor mrtvih kotov, ki sedaj vidi dlje in nadzor prečnega prometa z vzvratno kamero s 180-stopinjskim pogledom. Na voljo bo tudi 360-stopinjski pogled okoli vozila.

2 KOMENTARJI

NAPIŠITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj