Peugeot je v Ljubljani premierno na slovenskih tleh predstavil model, od katerega tudi pri nas veliko pričakuje. Novi 308 – klasična kombilimuzina – želi pokazati, da prostor na trgu ni rezerviran zgolj za športne terence.

Tudi v živo smo si lahko ogledali podobo Peugeotovega novinca, ki jo zaznamuje markantna maska z novim logotipom. Površina slednjega za seboj skriva radar, ki omogoča delovanje asistenčnih sistemov. 308 je tudi prvi Peugeotov model, ki ima v ponudbi matrične LED žaromete.

Platforma, na osnovi katere je razvit 308, je “večenergijska”, kar pomeni, da omogoča različne vrste pogonov. Novinec bo tako na voljo z bencinskimi in dizelskimi motorji (ti bodo v Sloveniji še naprej prevladovali), kot priključni hibrid (dve različici), kasneje pa prihaja še popolnoma električna izvedba.

Še bolj podrobno smo o novem 308 pisali ob uradni predstavitvi. Prispevek je na voljo tukaj.

V notranjosti izstopa nov uporabniški vmesnik (odslej je na voljo tudi slovenski jezik), kupec pa bo lahko izbiral med širokimi možnostmi personalizacije. Pred voznikom se še naprej nahaja značilen Peugeotov volan, ki je zelo majhen, nad njim pa je odslej nov zaslon merilnikov. Ročica samodejnega menjalnika je zdaj skrita – na njenem mestu je le majhno stikalo.

Asistenčni sistem za nadzor mrtvega kota zdaj zaznava vozila do 75 m oddaljenosti, kasneje pa bosta v novem 308 na voljo tudi novi tempomat, ki bo upošteval topografske podatke, ter sistem za samodejno menjavo pasov na avtocesti.

Novinec bo v Sloveniji predvidoma na voljo od marca 2022 dalje, mesec ali dva kasneje pa prihaja še karavanska izvedba. Za nameček se bo nato ponudbeni paleti pridružila še športna različica z oznako PSE. O cenah pri slovenskem uvozniku za zdaj ne govorijo.

Več o karavanski različice lahko preberete tukaj.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj