Športno različici Pume poganja 1,5-litrski trivaljnik z 200 KM, ki omogoča pospešek do 100 km/h v 6,7 sekunde in ga že poznamo iz Fieste ST. Motor lahko začasno izklaplja en valj, svojo moč pa na prednji kolesni par prenaša (le) prek 6-stopenjskega ročnega menjalnika.

Klasično različico Pume smo že preizkusili v testni ekipi Avtoportret.si:

Tehnologija izpušnega sistema z aktivnim ventilom ojača zvok trivaljnika. Zvok Pume ST naj bi bil sicer za približno en decibel tišji od zvoka Fieste ST. Ponovno je opcijsko na voljo tudi sistem “launch control”.

Puma ST je v primerjavi z običajno lahko nadgrajena tudi z mehansko zaporo diferenciala Quaife, ki je prvič na voljo v tem segmentu. Ta je za doplačilo na voljo kot del paketa Performance. V primerjavi s standardno Pumo je odziv krmiljenja hitrejši za 25 odstotkov.

‘Ne-enotne’, ‘ne-izmenljive’ smerno navite vzmeti poskrbijo, da na zadnje vzmetenje delujejo vektorsko usmerjene sile in obenem omogočajo ‘potovanje’ sil pri vožnji skozi ovinke neposredno v vzmet, kar zagotavlja večjo bočno togost. Tehnologija vzmeti deluje v kombinaciji s sprednjimi in zadnjimi dvocevnimi blažilniki Hitachi. Po meri izdelani udarni nasloni poskrbijo za ohranjanje nadzora pri večjih obremenitvah vzmetenja.

Premer sprednjih kolutov je v primerjavi s standardno Pumo povečan za 17 odstotkov in meri 325 mm, zadnja koluta merita 271 mm.

Puma ST postreže z možnostjo izbire voznih načinov, med katerimi sta način Sport in – prvič s katerim od modelov Ford Performance – način Eco za varčevalno vožnjo.

V notranjosti sta ogrevana športna sedeža Recaro z emblemom ST. Prtljažnik ima enako prostornino kot pri klasični različici – ponovno tudi po zaslugi dodatnega kockastega prostora pod dnom prtljažnika, ki ga lahko spirate z vodo.

Prva naročila Pume ST bodo v Sloveniji mogoča že oktobra.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj