Spomladi 2020 bo paleto Volkswagnovih križancev razširil T-Roc Cabriolet, model z zložljivo streho.
Križanec z odprto streho se bo uradno predstavil na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) v Frankfurtu v Nemčiji od 12. do 22. septembra 2019.
V skladu s tradicijo Hrošča in Golf Cabrioleta ima T-Roc Cabriolet klasično platneno streho. Sama streha je sestavljena iz ogrodja, notranje obloge, vmesnega izolacijskega sloja in zunanjega sloja. Ekipa razvojnih inženirjev je vzdolžna šiva na zunanjem sloju (sredinski del in dva stranska dela) zasnovala tako, da imata vlogo dodatnih žlebov.
Med vzdolžnimi okvirji strešnega ogrodja so nameščeni skupno štirje prečni loki in tako imenovani sprednji lok (prvi veliki prečni element za okvirjem vetrobranskega stekla). Platnena zložljiva streha je prek privitih tekstilnih letev povezana z loki. Zato se niti pri višjih hitrostih ne more napeti sama od sebe. To naj bi pozitivno vplivalo ne le na aerodinamiko, temveč tudi na raven hrupa v notranjosti.
Serijska popolnoma avtomatska, elektrohidravlično zložljiva streha se odpre v 9 sekundah s pritiskom na centralno stikalo v sredinski konzoli; z zunanje strani avtomobila pa se odpre s pritiskom na tipko na radijskem ključu. Streho je možno odpreti tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h. Platnena zložljiva streha T-Roc Cabrioleta se odklene in zaklene z elektromehanskim sistemom zapiranja.
Potniki v T-Roc Cabrioletu so zavarovani z zaščito pri prevračanju vozila, ki se izvleče izza zadnjih sedežev in je reverzibilna. Sistem, uporabljen pri T-Rocu, v predelu zadnjih vzglavnikov šine navzgor v delčku sekunde po prekoračenju opredeljenega prečnega pospeška ali naklona vozila.
Kupec bo lahko izbiral med izvedbo Style in športno izvedbo R-Line. Pri obeh izvedbah je namesto serijskih 17-palčnih platišč mogoče izbrati do 19 palcev velika aluminijasta platišča.
Na izbiro bosta dva bencinska turbomotorja z močjo 85 kW/115 KM (navor 200 Nm) oz. 110 kW/150 KM (navor 250 Nm). Pri 1,0-litrskem trivaljnem motorju z močjo 85 kW je serijsko vgrajen 6-stopenjski ročni menjalnik, pri močnejšem 1,5-litrskem štirivaljniku z močjo 110 kW pa je opcijsko na voljo tudi 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko.
Odprti T-Roc bodo proizvajali v Volkswagnovi tovarni v Osnabrücku – tovarni z dolgo tradicijo proizvodnje kabrioletov, saj so tu med drugim izdelovali tudi odprte različice Hrošča in Golfa.