Stopničke slovenske ekipe in Aleša Preka na gorskohitrostnem Mastersu!

Foto: FIA Hill Climb Masters

Slovenska ekipa se z letošnjega gorskohitrostnega Mastersa, ki je potekal v italijanskem Gubbiu, vrača z izvrstnima rezultatoma. V konkurenci reprezentanc je Slovenija zasedla tretje mesto, Aleš Prek pa se je v kategoriji dirkalnikov skupine A veselil srebrne medalje.

43950664_2351355144892644_3563289775693627392_o

Foto: Aleš Prek

A pot do uspeha ni minila brez težav. Alešu Preku so na njegovem dirkalnku nepridipravi v noči na nedeljo razbili vetrobransko steklo in njegov nastop je bil do zadnjega pod vprašajem. Prek je moral izpustiti prvo nedeljsko vožnjo, uspel pa je ujeti naslednji dve. K sreči se je v rezultate dirke štela zgolj ena posamezno najboljša vožnja (v rezultate ekipne dirke pa dve najbolj izenačeni vožnji). S težavami se je v tretji nedeljski vožnji soočil tudi Milan Bubnič, kateremu jo je na njegovi Lancii zagodla polosovina.

A slovenski dirkači so kljub težavam nastopili optimalno in si zagotovili lep rezultat ob zaključku letošnje sezone.

Ekipna dirka je bila tako skupaj z Mastersom na sporedu tretjič. Tokrat so slavili Luksemburžani, drugi so bili Italijani, tretji pa naši predstavniki v zasedbi Matevž Čuden, Aleš Prek, Peter Marc in Milan Bubnič. Na Mastersu je sicer nastopil tudi Patrik Ruzzier, kapetan ekipe pa je bil Ferdo Poberžnik. Slovenija je tretje mesto osvojila zelo tesno, zgolj z 0,05 točke prednosti pred četrtouvrščenimi Francozi. Luksemburžani so na prestolu ekip nasledili Slovake, ki so pred dvema letoma slavili na Češkem. Prvi prvaki pa so pred štirimi leti v Luksemburgu postali Italijani (Masters je bienalna prireditev).

Nastopil je tudi Jorg Weidinger z legendarnim dirkalnikom Georga Plase (foto: FIA Hill Climb Masters)

Nastopil je tudi Jorg Weidinger z legendarnim dirkalnikom Georga Plase (foto: FIA Hill Climb Masters)

Odmeven rezultat je uspel tudi nekdanjemu evropskemu prvaku Alešu Preku v kategoriji vozil skupine A. Prek je prikazal izvrstne vožnje in zaostal zgolj za letošnjim evropskim prvakom, Čehom Lukašem Vojačkom. A treba je poudariti, da je Vojaček nastopal s precej zmogljivejšim dirkalnikom od Preka, saj je vozil Subaruja Imprezo, Prek pa je nastopil v svoji Hondi Civic. Tretje mesto za omenjenima je osvojil italijanski predstavnik Luca Zuurbier.

Kako je šlo ostalim našim dirkačem? Peter Marc je v svoji skupini N zasedel sedmo mesto (zmagal je Italijan Antonino Migliuolo), enako uvrstitev pa je (le da v nekoliko številčnejši konkurenci) dosegel Milan Bubnič v skupini E1. Tu je slavil švicar Roger Schnellman. V skupini E1 sta nastopila tudi Matevž Čuden in Patrik Ruzzier, ki pa nista tekmovala v dirkalnikih konkurenčnih za sam vrh.

Roger Schnellman (foto: FIA Hill Climb Masters)

Roger Schnellman (foto: FIA Hill Climb Masters)

V skupni razvrstitvi letošnjega Mastersa je bila situacija praktično identična sezoni evropskega prvenstva. Slavil je namreč Christian Merli, drugo mesto je zasedel Simone Faggioli, tretje pa Sebastien Petit. Italijanski dirkači so še enkrat potrdili, da jim v evropskem gorskohitrostnem avtomobilizmu ni para, saj so zasedli kar šest izmed prvih osmih mest.

Christian Merli (foto: FIA Hill Climb Masters)

Christian Merli (foto: FIA Hill Climb Masters)

Najhitrejši voznik med turnimi avtomobili je bil tokrat Švicar Reto Meisel, ki nastopa z močno predelanim Mercedes-Benzom SLK340 z Juddovim osemvaljnikom pod pokrovom motorja, drugi je bil dober znanec slovenskih dirk Manuel Dondi (Fiat X1/9), enako pa velja tudi za tretjeuvrščenega Vladimirja Vitverja (Audi TT DTM).

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj