Pred vrati je druga izvedba gorskohitrostne dirke v Tolminu, ki bo tako kot lani odprla novo sezono slovenskega državnega prvenstva.
Lista prijavljenih tekmovalcev, ki jo skoraj v celoti tvorijo slovenski dirkači, je s 63 imeni povsem spodobna. Tako gre pričakovati lepo dirko, a naša pričakovanja kljub temu spremlja nekaj mešanih občutkov.

Ta so povezana predvsem z novo ureditvijo tekmovalnih razredov, ki jih po novem določa tako imenovani “performance factor”. Gre za posebno točkovno oceno, ki je glede na skupek najrazličnejših tehničnih elementov pripisana vsakemu dirkalniku. Po novem so tako tekmovalci v slovenskem državnem prvenstvu poleg generalne razvrstitve razporejeni v šest tekmovalnih razredov.
Ampak …
Pravilnik pravi: “Če je v posamezni skupini PF manj kot 5 vozil, se premaknejo v višjo skupino.”
To se je tokrat zgodilo prav v vseh tekmovalnih razredih z izjemo dveh najnižjih (5a in 5b). Žal ne vemo, kaj to pomeni z vidika celotne tekmovalne sezone. Na primer: Ali bodo potem ti dirkači, ki bodo zdaj osvojili točke v višji kategoriji, ostali brez njih na naslednji, ker bo konkurenca številčnejša in bo nek tekmovalni razred razpisan? Kje so meje med tekmovalnimi razredi? Lahko ob več kot 5 dirkačih iz dveh tekmovalnih razredov formiramo enega, ali se ta dva razreda premikata višje v nedogled?
To omogoča nešteto možnosti za manipulacije, da ne omenjamo kompleksnosti razumevanja tega tekmovanja za ljubitelja avtošporta, ki ni ravno poznavalec razpisov in pravilnikov.

Novi tekmovalni razredi so torej za zdaj še zaviti v tančico nejasnosti, verjamemo pa, da bo po tolminski dirki bolje in zato jo pričakujemo še s toliko večjo nestrpnostjo.
Listo prijav lahko preverite na TEJ POVEZAVI.